Miten tunnistatte valkovuodon ja kuukautiset, kun ette näe sitä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No mulla ei hulahtele valkovuotoa eli siinä ei ole mitään "tunnistamista" ja menkatkin alkaa yleensä niin, että huomaan niiden alkamisen siitä, kun käyn pissalla ja pyyhkiessä tulee hiukan verta paperiin.

[QUOTE="vieras";22908394]No mulla ei hulahtele valkovuotoa eli siinä ei ole mitään "tunnistamista" ja menkatkin alkaa yleensä niin, että huomaan niiden alkamisen siitä, kun käyn pissalla ja pyyhkiessä tulee hiukan verta paperiin.[/QUOTE]

hulahtele? btw

[QUOTE="vieras";22908394]No mulla ei hulahtele valkovuotoa eli siinä ei ole mitään "tunnistamista" ja menkatkin alkaa yleensä niin, että huomaan niiden alkamisen siitä, kun käyn pissalla ja pyyhkiessä tulee hiukan verta paperiin.[/QUOTE]

Näin juuri.

[QUOTE="vieras";22908520]no kyllä minä ainakin olen joskus tunnistanut väärin, kun tuli valkovuotoa runsaasti[/QUOTE]

What? Luullut valkovuotoa kuukautisvuodoksi?? Sori, mutta ne vuodot on ihan ERI VÄRISIÄ :D

Yleensäkin osaan odottaa kuukutisia tietylle päivälle. Eli en päästä valumaan housuille. Varustaudun aina päivää-paria ennen pikkuhousunsuojalla. :)

Valkovuotoa mulla tulee lähinnä ovulaation aikaan. Siis ihan eriaikaan kuukaudesta.

[QUOTE="Työmyyrä";22908562]Yleensäkin osaan odottaa kuukutisia tietylle päivälle. Eli en päästä valumaan housuille. Varustaudun aina päivää-paria ennen pikkuhousunsuojalla. :)

Valkovuotoa mulla tulee lähinnä ovulaation aikaan. Siis ihan eriaikaan kuukaudesta.[/QUOTE]

No juurikin näin. Kaikkea täällä kysytään, ja kaikkeen mä näköjään vastaan. :D

[QUOTE="Työmyyrä";22908562]Yleensäkin osaan odottaa kuukutisia tietylle päivälle. Eli en päästä valumaan housuille. Varustaudun aina päivää-paria ennen pikkuhousunsuojalla. :)

Valkovuotoa mulla tulee lähinnä ovulaation aikaan. Siis ihan eriaikaan kuukaudesta.[/QUOTE]

Eikö sulla tule valkovuotoa muulloin :O

No valkovuotoa ei sillä tavalla housuihin asti tule niin ei siinä ole tunnistamista, eli jos jotain hulahtaa niin ovat menkat sitten. Tosin nyt kun oon raskaana niin on ihan päin vastoin :D Verta ei ole tullut tippaakaan, mutta v-vuotoa kylläkin hulahtelemalla..

[QUOTE="vieras";22908520]no kyllä minä ainakin olen joskus tunnistanut väärin, kun tuli valkovuotoa runsaasti[/QUOTE]

Näin on mullekin käynyt. Etenkin tässä raskauden alussa luulin että alkaa verivuoto kun valkovuoto oli tosi runsasta.

Yhteistyössä