Miten tuo penska VOI OLLA niin huolimaton??!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kovajänis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kovajänis

Aktiivinen jäsen
29.11.2006
9 532
3
36
Eikä ole toooodellakaan ensi kerta kun jotain tällaista sattuu..

Nyt se on hukannut fillarinsa!! Unohtanut jonnekin eikä muista minne :headwall:

Pöllittyhän se on mistä hyvänsä, kun on sekopää vielä lukitsematta jättänyt kun vaijerilukkokin riippuu yhä kellarin koukussa :headwall:

Tämä on jälleen kerran niitä päiviä kun ihmettelen miksi ikinä oon noita riiviöitä tehnyt. Kukaan tokaluokkalainen tyttölapsi ei ole samanlainen lahopää kuin meitin :/

täältä löytyy yks samanlainen :wave:

Tosin nyt neljännellä, ja hieman tolkkua tullut tuohon asiaan :D Mut edelleenkin välillä se on sellainen huithapeli,et jos pää ei olis hartioiden välissä kiinni, se hukkais senkin jonnekkin :whistle:

meillä isäntä on taitava tossa hukkaamisessa :snotty: viimeks hukkas 40 ? |O |O oli laittanu housun taskuun ja sitten kaivellessa jotain lappua sieltä,oli rahatkin tippunu :headwall: :headwall:

Meiltä löytyy kans, tosin on vasta ekaluokkalainen poika:) Koulumatkalle häviää koko kaveri, eilen tuli kyllä enkat: koulu loppui klo 13 ja poika oli kotona klo16!!!! Ja sillä mitään väliä oo jos äippä on melkein jo kuollut kauhusta herraa odotellessa:)

..vaikka tiedänhän minä että koulumatkalla on kirjasto, jota ei voi ohittaa, sitten löytyy luistelukenttä, senkään ohi ei pääse ja lukemattoman monta muuta aktiviteettia, kuten raketinjämien kerääminen koulureppuun, ojassa "uiminen", mäenlasku, leikkikenttä yms.. viimeisen viikon aikana on myös tullut koulusta ilman hanskoja kolme kertaa (ja just kun tuo talvikin tuli..), eilen ei ollu repussa koulukirjoja, oli vaan pelkkää lunta:) Tosin se että läksykirjat on hukassa tai ei ole mitään tietoa läksyistä ei todellakaan ole mikään uutinen paremminkin säännöllistä. Välillä on hukassa ollut myös KENGÄT (!!!), takki ja hattu...

Voi että mä toivon että iän mukana tuo edes pikkuisen helpottuu, hermot on ihan riekaleina:(

Yhteistyössä