Miten tuo vessan pönttö toimii...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tike
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

tike

Aktiivinen jäsen
28.09.2004
4 722
0
36
Kun meillä on vedet katkaistu tästä meidän tieltä klo 23-03.....niin onko siellä pytyssä säiliössä nyt vielä vettä jos käyn =) Niinkun onko siellä yhden painalluksen verran vettä nyt vaikka vesi oliskin katkaistu?

Ei asuta missään nokialla, jotain huoltojuttuja tekevät täällä keskisessä suomessa vain :wave:

Yhden painalluksen verran on. :) Mut sit loput jää seisomaan siihen asti, et saa taas vettä.

T. nimim. kokemusta kolmen päivän vedettömyydestä, josta unohdettiin kertoa meille (naapurit tiesi tulevasta vesikatkosta...)

Oukki doukki :flower:

Ja sitäpaitsi vessanpönttö on kai yhdyssana :ashamed:

Ja sitä vettä tulee näköjään vieläkin, heti tulee varmaan veskihätä kun tietää että nyt ei enää tule :D

Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa:
Mut älä ihan tyhjiin vedä ku sit voi pönttö rueta ääntelemään ikävästi

Ai miten ihan tyhjiin? Voiks sitä säännöstellä jotenki :whistle:
Rupeeks se pytty korisemaan sillai......

Kamalia ne porauslauttojen veskit muuten. Mulla pitää olla aina vessan ja hytin ovi auki käytävään saakka kun vetäsen ruotsinlaivalla veskin. Järkky se kohina ja pauhu ja korina ja suhina :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja tike:
Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa:
Mut älä ihan tyhjiin vedä ku sit voi pönttö rueta ääntelemään ikävästi

Ai miten ihan tyhjiin? Voiks sitä säännöstellä jotenki :whistle:
Rupeeks se pytty korisemaan sillai......

Kamalia ne porauslauttojen veskit muuten. Mulla pitää olla aina vessan ja hytin ovi auki käytävään saakka kun vetäsen ruotsinlaivalla veskin. Järkky se kohina ja pauhu ja korina ja suhina :kieh:

O ennemmin vetämättä jos oot hiukan herkkäuninen. Mä yks yö valvoin kuunnellen sitä korinaa.

Nyt mun väsyneisssä silmissä on kuva uudesta vessan pöntöstä joka kita avoinna on vettä vailla.

Pitäskö käydä idolle heittään tuopillinen vettä vaikkei se korisekkaan.

c007.gif

Hih tuota Kärsä.....*tavaa* kuvaa :laugh:

Nyt en uskalla mennä edes pissalle.
Meen kohta pinkin veskiin. Saa pitää kädestä ja kattoa ettei ido nielaise klunks tikeä.