Miten tuon miehen sais vähän oma-aloitteisemmaksi...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Järki lähtee ton kans kun ei voi mitään ite tajuta...
Se vaan istuu vaikka lapset huutaa, se vaan istuu vaikka lapset kaataa mehut lattialle, oottaa et mä teen kaiken, siivoon, hoidan jne. Sit kun valitan siitä, et se ei tee mitään, niin se sanoo, et: "no mikset sanonut et pitäis tehdä". Mäkin alan tästälähtien tekemään vain sen, mitä se käskee mun tehdä, ehkä tajuu miten raivostuttavaa tää on...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Järki lähtee ton kans kun ei voi mitään ite tajuta...
Se vaan istuu vaikka lapset huutaa, se vaan istuu vaikka lapset kaataa mehut lattialle, oottaa et mä teen kaiken, siivoon, hoidan jne. Sit kun valitan siitä, et se ei tee mitään, niin se sanoo, et: "no mikset sanonut et pitäis tehdä". Mäkin alan tästälähtien tekemään vain sen, mitä se käskee mun tehdä, ehkä tajuu miten raivostuttavaa tää on...

Onko meillä siis sama mies??? Oikeesti?

Ja minähän se ap olin... Nyt se lähti vielä nukkumaan, ensin mökötti koko illan eikä puhunut mitään, hyvähän sen on, kun ite pystyy nukkuu vaikka mikä olis, mut mä aina valvon puoli yötä riitelyn ollessa kesken... :headwall: :headwall:

Ja ton jälkeen mitä toissailtana kirjoitin, mies on pitänyt mykkäkoulua. Ja mä myös en ole puhunut sille mitään. Tää on aivan kamalaa, ollaan kuin toista ei olisikaan. Ja mä en jaksa taas olla se, joka alkaa sovittelemaan, se oon aina minä ja nyt en sitä ala. :headwall: :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja hulipumpsis:
meillä oli tollaista ja muutaman kerran kun itku kurkussa selitin miltä musta tuntuu niin johan on mennyt perille.nyt on ihan eri mies,toivottavasti jatkuu pitkään =)

Meillä ei auta, ei mene perille, vaikka olen monta ja monta kertaa asiasta sanonut, itkien ja en itkien, perustellen ja tunteella. Nyt laitoin asiat paperille. Mut en jaksa tätä hiljaisuutta meidän välillä.

Alkuperäinen kirjoittaja pehmix:
Alkuperäinen kirjoittaja hulipumpsis:
meillä oli tollaista ja muutaman kerran kun itku kurkussa selitin miltä musta tuntuu niin johan on mennyt perille.nyt on ihan eri mies,toivottavasti jatkuu pitkään =)

Meillä ei auta, ei mene perille, vaikka olen monta ja monta kertaa asiasta sanonut, itkien ja en itkien, perustellen ja tunteella. Nyt laitoin asiat paperille. Mut en jaksa tätä hiljaisuutta meidän välillä.

toivottavasti saatte asiat kuntoon,jaksuja,tiedän tasan tarkkaan miltä susta tuntuu :hug:

Yhteistyössä