Miten tuosta mun miehestä selvän saa!!! Kyse lapsista...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pohdintaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pohdintaa

Vieras
Kortsut joo yleensä käytössä, mutta ei kuitenkaan aina. Eilen otin asian puheeksi, kun hän halusi seksiä ilman kortsua. Että siis missä mennään. Sanoin, että olen sitä mieltä, että joko kortsulla tai ilman. Ei miten sattuu. Siihen vain tokas, että mikä tuossa nyt on ongelma, jos lapsi tulee niin on tullakseen. Hmm.. en osannut sanoa, muuta ku, että en halua raskauden alkavan ns. vahinkona. Eilen sitten ihan itse halusi taas ilman kortsua. Eli voinko tästä lähtien vaatia hänet harrastamaan ilman ehkäisyä, jos kuitenkaan ei ole väliä tuleeko lapsi vai ei? Itse kovasti toista lasta haluaisin.. Mutta en ole painostanut miestä.

Mie ainaki ottasin kunnolla selvää miehen mietteistä siihen, et jos lapsi tulisikin. Ei ois kovin hienoa sitten, kun mies haluaiskin erota kun lapsi ilmoittais tulostaan. Ennen kunnon selvyyttä en harrastais ilman ehkäisyä.

No mieshän sano että lapsi tulee jos on tullakseen. Eli ehkä hän ei halua alkaa tekemällä tekemään lasta ("pakko"seksiä, ovistestejä ja hirveää kuumeilua jne) vaan haluaa nauttia elosta kanssasi, ymmärtäen ja ollen valmis mahdollisiin seurauksiin.