K
kaveriton
Vieras
Mitä mun pitää tehdä?
Mä olen arka ja jotenkin sosiaalisesti kömpelö. Tuntuu, että sanon vääriä asioita, silloin harvoi kun avaan suuni. Mä en tiedä miksi. Musta tuntuu että kukaan ei pidä musta. Mulla on pari ystävää, jotka ovat olleet pitkään mutta muuten ei sellaisia kavereita.
Esim. jos menen vaikka perhekahvilaan.. En osaa sanoa oikein mitään kenellekään ja jos sanon, tuntuu että toinen katsoo mua jotenkin hölmönä aivan kuin sanoisin jotain tosi idioottimaista. Sitten olenkin hiljaa. Mä olen ujo ja aina kun yritän ja koitan esittää reipasta, käy samalla tavalla.
Neuvokaa, kertokaa millainen pitäis olla että ihmiset tykkää?
Mä olen arka ja jotenkin sosiaalisesti kömpelö. Tuntuu, että sanon vääriä asioita, silloin harvoi kun avaan suuni. Mä en tiedä miksi. Musta tuntuu että kukaan ei pidä musta. Mulla on pari ystävää, jotka ovat olleet pitkään mutta muuten ei sellaisia kavereita.
Esim. jos menen vaikka perhekahvilaan.. En osaa sanoa oikein mitään kenellekään ja jos sanon, tuntuu että toinen katsoo mua jotenkin hölmönä aivan kuin sanoisin jotain tosi idioottimaista. Sitten olenkin hiljaa. Mä olen ujo ja aina kun yritän ja koitan esittää reipasta, käy samalla tavalla.
Neuvokaa, kertokaa millainen pitäis olla että ihmiset tykkää?