miten unohtaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Miten voisin unohtaa miehen joka jätti minut vuosi sitten. En kerta kaikkiaan saa häntä mielestäni vaikka aikaa on kulunut. Viime keväänä hän löysi uuden naisen ja vaikka kuinka tiedän että omat toiveeni hänen takaisin saamisekseen on turhia niin en saa häntä mielestäni.

Emme asuneet yhdessä mutta tapailimme kauan. Ja itselleni hän on se ainut oikea. Kuitenkin olisi paljon helpompaa jos voisin unohtaa. Onko joku kokenut samaa ja millä muulla sais ajatukset pois kun uudella suhteella? Itseäni ei nyt vaan muut miehet vois vähempää kiinnostaa.

Veikkaan että riittävän pitkä yksinolo muuttaa tilanteen. Kyllä se vaan niin on, että elämä ihka elävän ja sinusta kiinnostuneen miehen kanssa on antoisampaa kuin jonkun haavekuvan... Varsinkin jos ette seurustelleet kovin kauaa, sinulla voi olla paljon ruusuisempi kuva tuosta miehestä, kuin mitä arki olisi näyttänyt. Kukaan ei nimittäin ole täydellinen -ei edes tuo sinun unelmiesi mies.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miten voisin unohtaa miehen joka jätti minut vuosi sitten. En kerta kaikkiaan saa häntä mielestäni vaikka aikaa on kulunut. Viime keväänä hän löysi uuden naisen ja vaikka kuinka tiedän että omat toiveeni hänen takaisin saamisekseen on turhia niin en saa häntä mielestäni.

Emme asuneet yhdessä mutta tapailimme kauan. Ja itselleni hän on se ainut oikea. Kuitenkin olisi paljon helpompaa jos voisin unohtaa. Onko joku kokenut samaa ja millä muulla sais ajatukset pois kun uudella suhteella? Itseäni ei nyt vaan muut miehet vois vähempää kiinnostaa.

Mun ystävä kitui kauan suhteen päätyttyä vaikka suhde oli oikeasti ihan kamala ja kaikki muut oli iloisia et ne eros. Alkoi seurustella pian toisen kanssa mutta jankutti aina vaan tästä exästä. alkoi jo tulla korvista ulos ja teki mieli ravistella sitä että "pääse yli!" se oli kamalaa aikaa. toinen kärsi ja kitui vaikka olisi pitänyt päästä jatkamaan uutta elämää.

pari vuotta sitä kesti, nyt on eron käsitelly. ja hyvän miehenkin löytäny joskin ei se ole mikään neuvo et erotaan ja heti joku muu, pitää pitää kunnon tauko ja tehdä ne "surutyöt"

Joskus tuntuu että kun kerran mies jätti minut toisen takia niin mitä häntä haikailen. Mutta hän on kiltti ja huomaavaisin ihminen ikinä joka on vastaani tullut. Tovon vain että ei montaa vuotta tarvitsisi kärvistellä tässä erossa.

Tänään taas kävin yhdessä paikassa jossa meillä oli tapana käydä miehen kanssa ennen. Ajattelin että pakkohan tässä on mennä eteenpäin ja "uskaltaa" mennä meidän yhteisiin paikkoihin jotka on täynnä hyviä muistoja.

Kiertelin paikassa kauan ja oli tosi paha olla. Näinköhän pääsen hänestä eroon koskaan?

Tiedän tunteen. Itse kamppailen parhaillaan myös tunteideni kanssa enkä tiedä mitä tehdä. Olen eronnut tästä miehestä 14 vuotta sitten ja oltiin viikko sitten ekaa kertaa kontaktissa eron jälkeen. Molemmilla on edelleen tosi vahvat tunteet toisiamme kohtaan, mutta välimatkaa on enemmän kuin riittävästi eli mies asuu maapallon toisella puolella. Haluaisimme todellakin nähdä toisemme, mutta se ei ole mahdollista. Tämä on ihan kamala tilanne.

Siis välimatkanko takia ei ole mahdollista? Entäs muuten? Onko teillä uudet suhteet? Itse olen nähnyt tämän miehen muutaman kerran eromme jälkeen ja tiedän että hänelläkin on tunteita itseäni kohtaan vielä. Ja tuntuu siltä että koskaan emme toisiamme voi unohtaa. Mies on minua yli 10 vuotta vanhempi ja hänen mielestään sekin vaikutti eroomme.