Miten usein ja kuinka paljon teidän 1-vuotiaat syö?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ruokahalu kohdillaan? :)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

ruokahalu kohdillaan? :)

Vieras
Meillä neiti 1v1kk syö aamupuuron 2-3dl, sitten lämmin ruoka 2,5dl, välipala 2dl jogurttia + leipäviipale, lämmin ruoka 2,5dl ja välipala 2 dl kiisseliä sekä iltapuuro 2dl + 2 dl hedelmäsosetta. Ja tuntuu, että enemmänkin vois syödä! Aikaa noiden aterioiden välissä on n. 2-3 tuntia. Miten paljon teidän 1v syö?

Alkuperäinen kirjoittaja ruokahalu kohdillaan? :):
Meillä neiti 1v1kk syö aamupuuron 2-3dl, sitten lämmin ruoka 2,5dl, välipala 2dl jogurttia + leipäviipale, lämmin ruoka 2,5dl ja välipala 2 dl kiisseliä sekä iltapuuro 2dl + 2 dl hedelmäsosetta. Ja tuntuu, että enemmänkin vois syödä! Aikaa noiden aterioiden välissä on n. 2-3 tuntia. Miten paljon teidän 1v syö?

meillä menee suunnilleen saman verran paitsi et yksi välipala vähemmin.

Meillä samanikäinen tyttö syö suunilleen samanlaisia määriä un ap:n lapsi ja joskus ihmettelen, mihin mahaan se oikein syö :) Lounaan ja iltapuuron päälle ottaa vielä maitoa/velliä 1-2dl!
Ihan sopusuhtainen, joskin "käyrien yläpuolella" kasvava tyttö. Ollut siis synytmästään saakkaa iso omalla käyrällään, nyt paino lähtenyt taittamaan kylläkin

Mun 1,5v syö 5 krt/pv. Aamiainen, lounas, välipala, päivällinen ja iltapala. Määrät vaihtelevat aika paljonkin, toisinaan syö reippaasti ja toisinaan tosi hintsusti. Pituus-painosuhde on ihan ok, se on kova menemään ja kuluttaa reippaasti.

meillä tyttö pian 1v5kk on syönyt aina tosi paljon!

pk:ssa viime vkolla oli yks pvä syönyt melkein 3 lautasellista keittoa! neidille maistuu ja olen siitä tosi tyytyväinen koska oon myös nähnyt sellasta kun lapsi ei söis millään... se vasta rankkaa on!

En huolestu koska neidin paino menee ihan keskikäyrällä ja syö kuitenkin tosi terveellisesti. Kotona syö meidän kans samoja ruokia ja vältellää suolaa, tms. mutta muuten ihan normisti maistellaan esim. mausteitakin

meillä kans 1v7kuinen suursyömäri! :)
vetelee tosiaan mahtavia annoksia, ja yhtä usein syö kun ap:n lapsi.
mutta ei kyllä ole unihetkiä lukuunottamatta pahemmin paikoillaan

Yhteistyössä