Miten usein käytte baarissa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ViciousDream
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

ViciousDream

Jäsen
09.04.2007
558
0
16
Me miehen kanssa varmaan kerran kahdessa kuukaudessa, muutoin käymme kyllä kerran kuussa yhdessä syömässä, kavereiden luona iltaa istumassa kun lapset hoidossa. Itse käyn silloin tällöin kavereiden kanssa baarissa kun ukko kattoo lapsia, mies käy myös kavereiden kanssa ehkä kerran kuussa ja minä olen lasten kanssa.

nykyään pari kertaa kuussa.. kesäsin tulee mentyä enemmän kun täs tuppukylässä on sillon tuplaten enemmän porukkaa kun on kesäasukkaita jne,syksyt ja talvet tää on niin kuallu paikka et ei paljon kiinnosta lähtee :whistle:

Se vähän vaihtelee. Viimesen vuoden aikana ollaan yhdessä käyty ehkä kaks kertaa. Erikseen käydään sillon kun tekee mieli, joskus kaks kertaa kuussa, joskus kerran kahdessa kuukaudessa..

tooosi harvoin.. viimeksi käyny huhtikuussa.. vielä vuosi sitte tuli käytyä noin kerran kuussa, mutta sit rupes ottaan nuppiin ku rahaa palo enemmän ku laki salliin ja seuraava päivä on aina niiiin kauhee baari reissun jälkeen :x eikä oikeestaan enää pahemmin kiinnostakkaan :xmas:

Yhteistyössä