miten usein

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja suvi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

suvi

Vieras
miten usein isovanhemmat vierailevat lastenlastensa luona?

meillä kauempana n.150km pääsä asuvat vierailevat viikottain mutta lähempänä n.30km päässä asuvat kerran kolmessa kuukaudessa jos silloinkaan...
Tämä on minusta harmi kun he kuitenkin joka viikko käyvät täällä lähellä asioilla....=(

äitini asuu 2kilsan päässä. ehkä kerran viikossa nähdään. joko hän käy tai me käydään hänen tykönä

Miehen vanhemmat asuu noin 7kilsan päässä ja noin kerran viikossa käydään siellä. anoppi käy harvoin meillä. appi ja miehen pikkuveli käy välillä kylässä

toiset isovanhemmat jotka asuu 10 km pääs,käy usein ja me siellä vielä useemmin,2km pääs olevat ei tuu jos ei erikseen pyydä,jos sittenkää.että sieltä ei oo ollu tunkua... :|

Meillä miehen puolelta molemmat ovat kuolleet ja mun vanhemmat asuu 200 km:n päässä. Tässä kesäaikaan näki useemmin ku oli useita juhlia,mut nyt harvemmin..yrittävät kuitenkin käydä mahd.usein 1x1,5-2kk,sen mitä töiltään ehtii..ja me kans yritämme käydä mummolassa useammin.

Molemmilla vanhemmat eronneet..elikkä minun puolelta mummi joka asuu 300km päässä käy noin 2kk välein, minun puolen ukki joka asuu 7km päässä käy noin kerran kuussa, miehen puolelta mummi joka asuu 400km päässä käyny viimeksi lapsen ristiäisissä ja miehen puolen ukki asuu 350km päässä joka ei ole käyny KERTAAKAAN. Ja lapsi vuoden ikänen...että harvat on kerrat..:0(

Yhteistyössä