Miten varmistaa onko mies pettänyt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja anonymous
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

anonymous

Vieras
Minulla on epäilykseni. Kyseessä ei olisi kuitenkaan suhde vaan luultavasti yhden illan juttu. Naista ei löydy miehen puhelimesta eikä fb-ystävistä. Mies on kuitenkin hakenut tätä naista aina välillä facebookissa. Mies ei myöskään jemmaa puhelintaan tms. joka antaisi ymmärtää, että siellä olisi jotakin salattavaa. En keksi kuin kysymisen mieheltä itseltään, mutta miten kysyn että saan varmimmin rehellisen vastauksen? Tuo facebook-haku ei ole ainoa asia, joka on laittanut epäilemään, mutta ei niistä muista sen enempää. Mutta tosiaan minulla oli syyni miksi menin miehen fb-historian tarkistamaan, ja se osoitti epäilyissäni olevan jotakin perää. Oikeastaan osaan paikallistaa ajankohdankin milloin mahdollinen pettäminen on tapahtunut, koska haut alkoivat samaan aikaan kuin minun epäilykseni heräsivät.

Tiedän siis naisen nimen, asuinpaikkakunnan, ajankohdan milloin mahdollinen pettäminen on tapahtunut ja melko varmasti myös millä paikkakunnalla se on tapahtunut.

Miten voin saada miehen tunnustamaan?

Sano, että tiedät mitä paikkakunnalla X mies teki päivänä Y ja kenen kanssa. Ja että tahdot kuulla yksityiskohdat häneltä itseltään.
Mutta entä jos pettämistä ei olekaan tapahtunut? Yötä mies ei ollut pois luotani kuitenkaan. Voihan olla kyseess tutustuminen ja ihastuminen ilman, että oltaisiin menty sen pidemmälle. Kyse voi olla vaikka työn kautta yhdessä vietetystä ajasta, joka on saanut miehessä kiinnostuksen heräämään. Asia pitäisi kysyä jotenkin sillä tavalla, että saisin miehen vastaamaan rehellisesti, mutta ilman että suoraan väitän tietäväni jotakin mitä en tiedä.

Tunnetko sen naisen, jota mies hakenut fb:ssä, vai onko ihan vieras ihminen? Jos tunnet, onko vaan naamatuttu vai voisitko jututtaa häntä ihan "muuten vaan" ilman näkyvää syytä?

Lisään vielä, että itse olen haeskellut fb:ssä mm. joitakin miespuolisia entisiä naapureitani ja entisiä opiskelukavereitani pelkästä uteliaisuudesta, eikä kävisi edes pienessä mielessä ottaa heihin oikeasti yhteyttä. Älä siis liian varmana pidä miehesi petollisuutta, ellei muutakin vihjettä epäilyttävään suuntaan ole tarpeeksi.

Koskaan et voi olla sata varma onko mies pettänyt vai ei..paitsi jos itse siis olet nähnyt. Mä luulin 8 vuotta että mun mies ei koskaan petä/pettäis mua, ei ollu esim koskaan yötä pois kotoa, elettiin ihanaa elämää, mä hoidin lapsia ja kotia, matkusteltiin ja vietettiin myös kahdenkeskisiä viikonloppuja. Mies kohteli mua aina todella arvostaen ja käytännön tasolla laittoi meidät aina etusijalle.Kappas vaan kaiken tämän ihanuuden keskellä minä maailman onnellisin vaimo ja äiti sain tietää että miehellä oli ollut useampia rakastajia jopa yhteinen tuttumme joka laittoi minun hiuksia säännöllisesti. Arvatkaas olenko tuosta vieläkään selvinnyt, en ole enkä koskaan tule ymmärtämään miksi minä en riittänyt hänelle.

Esittäisin asian juuri noin että antaisin ymmärtää jo tietäväni suurimman osan, niin kysymys tulisi sen verran puskista että saattaisi vaan tunnustaa. Tai ainakin ilme kertoisi paljon.

En ymmärrä, miksi roikkua suhteessa jos ei luota toiseen ihmiseen. Itse en ole milloinkaan epäillyt pettämistä, ei mun tarvitse kun luottamus pelaa puolin ja toisin. Jos pitäis alkaa miettiä, mitä se mies siellä fb:ssä tekee, ottaisin jo hatkat. Silloinhan se kertoo, etten mieheeni luota.

Minulla on epäilykseni. Kyseessä ei olisi kuitenkaan suhde vaan luultavasti yhden illan juttu. Naista ei löydy miehen puhelimesta eikä fb-ystävistä. Mies on kuitenkin hakenut tätä naista aina välillä facebookissa. Mies ei myöskään jemmaa puhelintaan tms. joka antaisi ymmärtää, että siellä olisi jotakin salattavaa. En keksi kuin kysymisen mieheltä itseltään, mutta miten kysyn että saan varmimmin rehellisen vastauksen? Tuo facebook-haku ei ole ainoa asia, joka on laittanut epäilemään, mutta ei niistä muista sen enempää. Mutta tosiaan minulla oli syyni miksi menin miehen fb-historian tarkistamaan, ja se osoitti epäilyissäni olevan jotakin perää. Oikeastaan osaan paikallistaa ajankohdankin milloin mahdollinen pettäminen on tapahtunut, koska haut alkoivat samaan aikaan kuin minun epäilykseni heräsivät.

Tiedän siis naisen nimen, asuinpaikkakunnan, ajankohdan milloin mahdollinen pettäminen on tapahtunut ja melko varmasti myös millä paikkakunnalla se on tapahtunut.

Miten voin saada miehen tunnustamaan?
Jos sulla ei ole jotain todella paljon raskauttavampaa todistetta kuin se, että miehes on hakenut kyseisen naisen nimellä fb:ssä, niin luulisin että se pettäminen on sun korvien välissä. Oon minäkin hakenut vaikka ketä tuttuja ja puolituttuja ihan uteliaisuuttani, ja en todellakaan pettämisen takia.

Yhteistyössä