A
anonymous
Vieras
Minulla on epäilykseni. Kyseessä ei olisi kuitenkaan suhde vaan luultavasti yhden illan juttu. Naista ei löydy miehen puhelimesta eikä fb-ystävistä. Mies on kuitenkin hakenut tätä naista aina välillä facebookissa. Mies ei myöskään jemmaa puhelintaan tms. joka antaisi ymmärtää, että siellä olisi jotakin salattavaa. En keksi kuin kysymisen mieheltä itseltään, mutta miten kysyn että saan varmimmin rehellisen vastauksen? Tuo facebook-haku ei ole ainoa asia, joka on laittanut epäilemään, mutta ei niistä muista sen enempää. Mutta tosiaan minulla oli syyni miksi menin miehen fb-historian tarkistamaan, ja se osoitti epäilyissäni olevan jotakin perää. Oikeastaan osaan paikallistaa ajankohdankin milloin mahdollinen pettäminen on tapahtunut, koska haut alkoivat samaan aikaan kuin minun epäilykseni heräsivät.
Tiedän siis naisen nimen, asuinpaikkakunnan, ajankohdan milloin mahdollinen pettäminen on tapahtunut ja melko varmasti myös millä paikkakunnalla se on tapahtunut.
Miten voin saada miehen tunnustamaan?
Tiedän siis naisen nimen, asuinpaikkakunnan, ajankohdan milloin mahdollinen pettäminen on tapahtunut ja melko varmasti myös millä paikkakunnalla se on tapahtunut.
Miten voin saada miehen tunnustamaan?