S
"silakka"
Vieras
Niinpä. Ja ap ei näemmä niihin lukeudu kun ei osannut laskea koska kannattaa panna ilman ehkäisyä.Niin tyypillistä että lapsia tehdään rahan vuoksi.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Niinpä. Ja ap ei näemmä niihin lukeudu kun ei osannut laskea koska kannattaa panna ilman ehkäisyä.Niin tyypillistä että lapsia tehdään rahan vuoksi.
Olen ollut työssä syksystä joulukuun loppuun, jolloin määräaikaista työsopimustani ei valitettavasti enää jatkettu. Ja nyt olen hakenut tammikuusta asti töitä, vaan en kovin vakuuttavin tuloksin...
Alkuperäinen kirjoittaja häh;25687562:no hetikö esikoisen alettua kävelemään olet myynyt kaikki häkkisängystä vaunuihin.
Vai eikö toista lasta voi edellisen vaunuissa/rattaissa/sängyssä ym pitää
ja vaikka lapset olisi molemmat eri sukupuolta niin varmaan nistä nyt jotakin löytyy jota voi käyttää tuelavallakin,vai pitääkö nekin olla jotain uusinta uutta po.p mallistoa
Niin tyypillistä että lapsia tehdään rahan vuoksi.
Minun käsittääkseni siellä Kelalla on mahdollista (ihan laillisestikin) lasketuttaa niitä vähän miten asiakkaalle on edullisinta. Eli jos nyt vaikka vielä 4-5 kuukaudeksi pääsisit töihin, niin auttaisi sekin. Ei ole pakko olla puolta vuotta, se vaan muistaakseni jaetaan sitten kuudelle kuukaudelle.
Alkuperäinen kirjoittaja Tapiontytär;25688083:Sun äitislomahan alkaa ennenkun vanhempi lapsi täyttää 3. Eikös se ole ratkaiseva tekijä tuossa äitiyspäivärahassa?
Alkuperäinen kirjoittaja Tapiontytär;25688083:Sun äitislomahan alkaa ennenkun vanhempi lapsi täyttää 3. Eikös se ole ratkaiseva tekijä tuossa äitiyspäivärahassa?
muista kk väärin...