Miten voi olla niin tyhmä, että käyttää väärän kokoisia rintaliivejä?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Justagirl
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Miä ostan mistä ostan, mut aina sellaset, et kaarituet on oikeen kokoset, ei liian pienet, eikä paina kainalossa. Ei topattuja mutta kuitenkin sellaiset paksummat.. Hmm se onkin hankala selittää. Kuitenkin sellaiset jotka ovat jo valmiiksi tissinmuotoiset, ettei kuppiin jää tyhjää. Ongelma on se, että tuollaisia löytää tosi vaikeasti sellaisia, jotka "peittäisivät" rintaa vähän enemmän.

Niin ja sen koon lisäksi niissä liiveissä on paljon eroa esim. siinä, minkä verran leveä on kuppien väli. Joissakin liiveissä kupit on liian lähellä toisiaan ja ahdistaa kainaloiden puolelta tai vastaavasti liian leveä ja ahdistaa edestä. Tai sitten miten leveät ne kupit ovat ja minkä malliset... Suo on loputon. En ikinä osta liivejä sovittamatta, kun on mahdoton arvata uudesta mallista onko sopiva.

moni tosiaan käyttää vääränkokosia liivejä...

Mun on hankala löytää hyviä rintaliivejä...
Sovittaessa otan yleensä sekä c että d:tä...

Aina kannattaa sovitta liivejä! Ei varmana saa hyviä jos ei sovita vaikka koko oliski oikee...
Monet liivit on nimittäin tosi oudon mallisia...

Mä en ikinä kehtais mennä mihinkään liikkeeseen jos ne kauhisteliski että liian isoja oot käyttäny, rinnat on mulle ainaki herkkä paikka

Hei onko oikeasti olemassa 65cm ympärysmitalla olevia liivejä??? Nyt imetyksen jälkeen ihan turha katella mitään liivejä, ja halpaketjujen liivit on ihan surkeita mutta normimittoihin palattuani taidan mennä alan liikkeeseen! Normikaupasta hankalaa jo löytää 70C taikka mallista riippuen jopa 70D - ihan turhaa etsiä!

Alkuperäinen kirjoittaja lauta(ko):
Hei onko oikeasti olemassa 65cm ympärysmitalla olevia liivejä??? Nyt imetyksen jälkeen ihan turha katella mitään liivejä, ja halpaketjujen liivit on ihan surkeita mutta normimittoihin palattuani taidan mennä alan liikkeeseen! Normikaupasta hankalaa jo löytää 70C taikka mallista riippuen jopa 70D - ihan turhaa etsiä!

Tuolta lumingeriestakin löytyy 65D ja isompia.

Viimeksi kun kävin rintsikat ostamassa niin sovitin kolmenlaisia ja vasta nää C-kupin rintsikat oli hyvät, aikasemmin olleet D-kuppi mutta ne jo olivat isot eli liian löysät suoraan sanottuna kun mulla on tissit pienentyneet laihdutuksen myötä ja varmaan ehkä vieläkin pienenee, toivottavasti ainakin.

Alkuperäinen kirjoittaja vierailijana tällä kertaa:
Alkuperäinen kirjoittaja lauta(ko):

Tuolta lumingeriestakin löytyy 65D ja isompia.
Trinean sivuilta näyttäisi löytyvän muutamat 60-65 koon rintsikat. Esim. http://trinea.fi/product_info.php?products_id=116

Kun menette sinne liivikauppaan niin kuinka niitä sovitatte? t-paidan päälle, vanhojen rintsikoiden päälle? Jos vanhojen päälle sovittaa niin ei kyllä saa niitä kunnolla kokeiltua.

Alkuperäinen kirjoittaja epätietonen:
Kun menette sinne liivikauppaan niin kuinka niitä sovitatte? t-paidan päälle, vanhojen rintsikoiden päälle? Jos vanhojen päälle sovittaa niin ei kyllä saa niitä kunnolla kokeiltua.

siis häh, miten sä oikein vaatteita sovitat? Kokeiletko kaupassa uusia farkkujakin vanhojen päälle?

ennen lapsosia, mulla oli 75 b, eikä rinnat oo muutuneet lapsien synnyttyä, ja nyt käytän 85 b, .......mullakin kyllä ongelma noitten tisujen kanssa, kun on eri paria, ihan selvästi! vasen puoli on pienempi ja oikea isompi.....
Pitäisi ehkä mennä sinne alusvaateliikkeeseen!

onko muilla tätä eri pari ongelmaa?

Alkuperäinen kirjoittaja noloa:
Tuleeko ne myyjät sinne sovituskoppiin mittanauhan kanssa :laugh: ?

Tulee tietysti, kuinka muutenkaan?

Itse olen myös alan liikkeessä myyjänä, eikä siinä ole mitään noloa :) itse en ole pienimmästä päästä, eikä muutkaan myyjät ole mitään missi/malleja jotka siellä ovat sinua arvostelemassa. Yritämme auttaa sinua löytämään hyvät, tukevat, kauniit liivit.

Mutta jos todellakaan et halua että josku sinut näkeee, niin ei me sinne myöskään väkipakolla tulla. Mutta sitten ei ole takuuta oikeasta koostakaan ;)

Yhteistyössä