miten voi olla niin vaikeeta siirtää kuopus nukkumaan lastenhuoneeseen???!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja snif
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

snif

Vieras
siis mulle äidille, ja isälle myös... esikoinen kun oli 10kk, suurinpiirtein hihkuin riemusta kun mutettiin isompaan asuntoon ja lapsi muutti omaan huoneeseen nukkumaan. kuopus on nyt 1v9kk, nukkuu mun vieressä omassa sängyssään.. mut ku en millään raaskis vaihtaa toiseen huoneeseen. se on vaan niin lutunen ku nukkuu ja aamulla ekana kömpii mun viereen... ehkä tää saattaa johtuu siitäkin, kun tiedän että hän oli meidän viimeinen vauva, en millään haluis että kasvaa isoks...

niin... onko muilla ollut samoja tuntemuksia?

meillä kuopus oli 10kk kun oli pakko siirtää hänet aivan yksin omaan huoneeseensa nukkumaan ja se kirpas ja lujaa. Kolmas/viimeinen vauvamme :'( Mutta kun tuo häiriintyi meidän uniäänistä niin, että heräsi sen 20 kertaa yössä tissille. Kun sai oman huoneen niin alkoi heti nukkumaan 12h yöunia ja kaikki oli onnellisia, paitsi mua vieläkin harmittaa se, et niin nuorena. Poju on nyt jo yli 2v...

Olen 3- ja 9-vuotiaiden lasten yksinhuoltaja. Pienempi nukkuu mun vieressä, vaikka sillä on omakin sänky. Mulle on aivan sama, mitä ihmiset sanoo tai ajattelee tai miten kaiken "kuuluisi" olla. Kai se siitä siirtyy muualle nukkumaan jahka armeijaan käy kutsu. Pois en aja. Lapset on niin vähän aikaa pieniä. 9-vuotiaskin joskus saattaa nukahtaa viereen, jos illalla luetaan tai lapset siinä vieressä jotakin pöhisevät. Ei ole mitään kiirettä mun mielestäni ajaa lasta omaan sänkyyn, paitsi tietysti jos on kovin vilkas yöelämä sängyssä aikuisten kesken. Meillä on täysin kuollutta, koska olen ainoa aikuinen, joten nukkukoot lapset vaikka päällä jos haluavat.

aiemmin tonne ylös kirjoittelin...

niin siis jäi sanomatta, että meillä sit isommat (6v ja 4v) tulevat joka aamuyö joskus 4-6 välissä meidän sänkyyn jatkamaan uniaan. Ei me sitää enää edes huomata kun tulevat. Joskus sitä kuopustakin kaipaa siihen tuhisemaan, mutta kun siklloin ei kukaan nuku :(

Alkuperäinen kirjoittaja meillä:
aiemmin tonne ylös kirjoittelin...

niin siis jäi sanomatta, että meillä sit isommat (6v ja 4v) tulevat joka aamuyö joskus 4-6 välissä meidän sänkyyn jatkamaan uniaan. Ei me sitää enää edes huomata kun tulevat. Joskus sitä kuopustakin kaipaa siihen tuhisemaan, mutta kun siklloin ei kukaan nuku :(

Meillä ei ole mitään asiaa ennen aamua ja silloinkin vaan sen takia ettei pienemmät herää jos rupeaa koluamaan huoneessa.

Yhteistyössä