Miten voi tuntemattoman sanat satuttaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ikuisesti yksin?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ikuisesti yksin?

Vieras
Deittipalstalla,kuvan nähtyään. Ei ees sanonut muuta kun et meidän ei kannata tutustuu paremmin ja silti musta tuntuu pahalta. Ja vaikka olen saanut myös ihan hyvääkin palautetta et on niitä jotka kuvan nähtyään on vielä halunnut tavatakin kerran jos toisenkin. Kyllä mä jo arvasin kun näin ensin sen kuvan et tää ei todellakaan mun kuvan nähtyään halua tutustuu mutta silti se tuntuu. Varsinkin kun tuntuu ey tosielämässäkään musta ei kiinnostu kun sellaset jotka ei mun makuun.Enkä mä todellakaan eti mitään komeeta kiiltokuvamiestä mutta kyllähän se rima nyt kaikilla on jonkinlainen. Ja tällä miehellä se rima oli korkeemmalla.

En tiiä,en mä ole ruma ja tiedän saavani katseita(tiedä sitten mistä syystä) mutta jotenkin tuntuu kun ex oli tosi komee et ikinä en sille tasolle enää pääse.
ja älkää ymmärtäkö väärin mulle se ulkonäkö ei ole tärkein mutta kuka voi väittää etteikö se vähän merkkais.

Onkohan mulla huono itsetunto tai jotain...

Älä tuosta masennu. Joskus tulee vielä joku joka kolahtaa, joku jolleka olet se paras, ja joka sinulle. Tosi kliseistä, mutta itse ajattelen vain niin, että kaikki ei sovi kaikille, ja hyvä jos se tulee heti ilmi ennemmin kuin että teeskentelee.

[QUOTE="vieras";27203125]Itsellesikään ei kelpaisi kuin komea mies ja sitten jaksat ruikuttaa kun joku ei innostunut sinun ulkonäöstäsi.[/QUOTE]

siis mulle kelpaa ihan tavallisen näkönen mies,en todellakaan tarvii sitä komeeta miestä mut kuten sanottu niin kyllä se rima kaikilla on ja mulla se ei todellakaan ole mikään kauheen korkea.Pitäähän se silmää miellyttää ja mä en nyt miellyttänyt tuota miestä,ei siinä mitään mut silti se vaan tuntu kurjalta.

Eikös miehille naisen u-näkö merkkaa enemmän kuin naisille miehen u-näkö? Näin ainakin tuntuu kun mietin joitain pariskuntia, joissa nainen hyvinkin kaunis mutta mies aika "perus" ulkonäöltä. Enemmän näitä tapauksia on kuin toisinpäin mun mielestä.

Älä tuosta masennu. Joskus tulee vielä joku joka kolahtaa, joku jolleka olet se paras, ja joka sinulle. Tosi kliseistä, mutta itse ajattelen vain niin, että kaikki ei sovi kaikille, ja hyvä jos se tulee heti ilmi ennemmin kuin että teeskentelee.

Ja kun tiedän et tuolla palstalla on ainakin pari tyyppiä ollut sellasii et olisivat halunneet mua vielä tavata, mutta mulle ei tullut mitään fiilareita eikä se ollut liitännäinen mitenkään ulkonäköön.

Ja mä löysin jo live elämässä ihmisen joka todellakin kolahti muhun ja luulin et kolahdin siihen kun oltiin yhdessä hetken aikaa mutta sitten sekin lopetti.Olipa vaan tässäkin tullut heti tietoon toi asia niin en olis ehtinyt kiintyä siihen ja siten satuttanut itteeni.

Ja kun tiedän et tuolla palstalla on ainakin pari tyyppiä ollut sellasii et olisivat halunneet mua vielä tavata, mutta mulle ei tullut mitään fiilareita eikä se ollut liitännäinen mitenkään ulkonäköön.

Ja mä löysin jo live elämässä ihmisen joka todellakin kolahti muhun ja luulin et kolahdin siihen kun oltiin yhdessä hetken aikaa mutta sitten sekin lopetti.Olipa vaan tässäkin tullut heti tietoon toi asia niin en olis ehtinyt kiintyä siihen ja siten satuttanut itteeni.

Jossain vaiheessa tulee se jonka kanssa tunne on molemminpuoleista. Tuotahan se muuten onkin. Paitsi ehkä ihan teininä seurustellaan usein keveimmin perustein, ilman että tarvistsee kolahtaa niin kovastikaan.

Ikävää, etenkin jos olet kiva nainen luonteeltasi. Kuulostaa vähän tutulta itse asiassa omalla kohdallani. Tekee oikeasti todella kipeää miehenä torjua kiinnostunut nainen joka on mukava noin muuten, siksi itse en edes tapaa, ellei ulkonäkö ole kiinnostava. Koska tiedän kuinka suuriarvoista on, että joku haluaa olla kanssani. Itseltäni on jäänyt useita suhteita perustamatta kun toinen ei vaan tunnu hyvältä. Mutta kai se on parempi kaikille.

Mä olen vaan miehille söpö ja mukava mut en enempää. Mun kanssa on mukava viettää aikaa ja sänkyseuraksikin kelpaan mutta en elämänkumppaniksi.
Olen kyllä jotenkin katkera exälle kun jätti kun nyt tuntuu että en saa enää ketään ja exän kanssa kuitenkin oltiin melkeen 8vuotta yhessä .
Mulla ei oo lapsia,olen kiva ja mukava ja kaikkea muuta mut tuntuu et se ulkönäkö on niin iso asia miehille et nen ei paljon viitti sen kummemmin tutustuu. Ja mua inhottaa et ne jotka osoittaa kiinnostusta niin mua ei ole ne sytyttänyt yhtään siinä mielessä. Vai voisiko olla etten ole kuitenkaan vielä valmis uuteen suhteeseen vaikka se live elämän tyyppi oli sellanen jonka kanssa olisin voinut kuvitella katselevani tätä maailmaa vähän enempikin.

Ei kannata menettää toivoaan. Tämän ohjeen voit ottaa kirjaimellisesti, sillä epätoivoinen ihminen ei ole kovin luokseenkutsuva.

Tällainen friikki ku mie on löytänyt hyvän miehen kotoaan poistumatta ni miksei sit muutkin?

Ei kannata menettää toivoaan. Tämän ohjeen voit ottaa kirjaimellisesti, sillä epätoivoinen ihminen ei ole kovin luokseenkutsuva.

Tällainen friikki ku mie on löytänyt hyvän miehen kotoaan poistumatta ni miksei sit muutkin?

En mä VIELÄ ole epätoivoinen,oon ollut sinkku vasta 1v3kk mutta tää yksinolo alkaa jo riittämään.Niin haluisin tuntea taas sitä mitä tuossa kesällä tunsin,sillon kurjakin päivä muuttu iloksi kun toinen soitti tai laitto tekstaria.

Yhteistyössä