I
ikuisesti yksin?
Vieras
Deittipalstalla,kuvan nähtyään. Ei ees sanonut muuta kun et meidän ei kannata tutustuu paremmin ja silti musta tuntuu pahalta. Ja vaikka olen saanut myös ihan hyvääkin palautetta et on niitä jotka kuvan nähtyään on vielä halunnut tavatakin kerran jos toisenkin. Kyllä mä jo arvasin kun näin ensin sen kuvan et tää ei todellakaan mun kuvan nähtyään halua tutustuu mutta silti se tuntuu. Varsinkin kun tuntuu ey tosielämässäkään musta ei kiinnostu kun sellaset jotka ei mun makuun.Enkä mä todellakaan eti mitään komeeta kiiltokuvamiestä mutta kyllähän se rima nyt kaikilla on jonkinlainen. Ja tällä miehellä se rima oli korkeemmalla.
En tiiä,en mä ole ruma ja tiedän saavani katseita(tiedä sitten mistä syystä) mutta jotenkin tuntuu kun ex oli tosi komee et ikinä en sille tasolle enää pääse.
ja älkää ymmärtäkö väärin mulle se ulkonäkö ei ole tärkein mutta kuka voi väittää etteikö se vähän merkkais.
Onkohan mulla huono itsetunto tai jotain...
En tiiä,en mä ole ruma ja tiedän saavani katseita(tiedä sitten mistä syystä) mutta jotenkin tuntuu kun ex oli tosi komee et ikinä en sille tasolle enää pääse.
ja älkää ymmärtäkö väärin mulle se ulkonäkö ei ole tärkein mutta kuka voi väittää etteikö se vähän merkkais.
Onkohan mulla huono itsetunto tai jotain...