Miten voitte elää miehen kanssa, joka ei puhu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja www
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
W

Vieras
Mieheni on myös hyvä ystäväni, puhutaan paljon ja voidaan keskustella oikeastaan kaikesta ja keskustellaankin. Mietin välillä, miten jotkut naisista elävät miehen kanssa, jotka ovat tuppisuita. Mikä ihmisiä pitää yhdessä, jos asioista ei keskustella!????????????????????????????????????!!!

meitä on niin moneen junaan, Ei kaikki naisetkaan ole samanlaisia, se mikä sopii jollekkin ei taas toiselle. Tottahan se on että puhumisesta on hyötyä erityisesti jos joku asia mättää, mutta moni voi tykätäkkin sellaisesta "jöröstä".

Alkuperäinen kirjoittaja www:
Mieheni on myös hyvä ystäväni, puhutaan paljon ja voidaan keskustella oikeastaan kaikesta ja keskustellaankin. Mietin välillä, miten jotkut naisista elävät miehen kanssa, jotka ovat tuppisuita. Mikä ihmisiä pitää yhdessä, jos asioista ei keskustella!????????????????????????????????????!!!

on kai suhteessa muutakin kun keskustelutaidot. väheksymättä niitä, kaipaan itse kovasti että mies puhuisi enemmän.
en mä sen takia ole heti lähtöpasseja ottamassa että mies onneton puhumaan.. :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja PulttiBois:
Alkuperäinen kirjoittaja MendedHearts:
Nii-i... Mä toivoisin kyllä välillä että toi omani pitäisi suunsa sievästi supussa.

vaihdetaanko? saat tuppisuun täältä :xmas: :D

Vaihtelu virkistää :D
Tämä mun tapaus avautuu sitten harvinaisen oudoista asioista, sellaisista mitkä löytyvät listalta "Kymmenen asiaa joita et ole halunnut tietää" :whistle: :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja PulttiBois:
Nii-i... Mä toivoisin kyllä välillä että toi omani pitäisi suunsa sievästi supussa.

vaihdetaanko? saat tuppisuun täältä :xmas: :D

Vaihtelu virkistää :D
Tämä mun tapaus avautuu sitten harvinaisen oudoista asioista, sellaisista mitkä löytyvät listalta "Kymmenen asiaa joita et ole halunnut tietää" :whistle: :whistle:

ei haittaa :laugh: parempi sekin, edes hetken.. :laugh:

vuosien varrella oppii lukeen ajatukset.
ja teot merkitsee enemmän kun sanat
ja toisen huomioon ottaminen.
hyvin on toimeen tultu 14vuotta
ilman syvällisiä keskusteluita.

Yhteistyössä