V
"vieras"
Vieras
Vaikea uskoa, että kaikki Pattayan kävijät kävisivät huorissa. Vähän sama kuin, että kaikki Amsterdamissa käyvät polttavat siellä pilveä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mulla on tuttuja, jotka oikeasti käyvät vain sukellusreissuilla. Heillä on sukelluskortit ja treenaavat ko. lajia myös kotimaan vesissä. Ykskin heistä jatkanut tätä, vaikka on nyt kihloissa. On joka vuosi pari viikkoa Thaikuissa sukeltamassa. Vaimoke kulkee nykyään mukana.
Eiköhän lie niitä miehiä joita naiset eivät ole kunnioittaneet. Tuskin kenelläkään seksissä se optimikumppani on prostituoitu.Ärsyttävän ylimielisesti kirjoitettu artikkeli. Että oikein naureskelivat siellä niitä naisia. Naureskellen naivat. VOi jessus! Eikö noita miehiä ole kotona opetettu kunnioittamaan naisia`?:kieh:
Eiköhän lie niitä miehiä joita naiset eivät ole kunnioittaneet. Tuskin kenelläkään seksissä se optimikumppani on prostituoitu.
Käsittämätöntä, että koet prostituutiossa ongelmaksi sen, että joku saa liian hyvännäköiseltä ja nuorelta. Olisiko sitten parempi, että olisi oikeus vain oman tasoisiin prostituoituihin tai että nämä ällöttävät ukot kävisivät hyväksikäyttämässä ilmaiseksi rumia epätoivoisia naisia.Kyllä biologinen tosiasia on, ettei kaikilla ole oikeutta seksiin. Tai sitten pitää tyytyä siihen, mitä saa. Vika onkin usein siinä, ettei se "taso" miellytä. Sit mennään hakeen puoli-ilmaseksi, että saadaan vähän nätimmältä tytöltä, kuin mihin ois oikeesti rahkeita.
Voihan kyse olla myös laiskuudesta. ei haluta antaa paljoa mitään itse, halutaan vaan vastaanottaa.
Jos nuo thaimaalaiset eivät saisi rahaa edes pillun myymisestä, niin mistä sitten? Voisivat he ollaa myymättä itseään, eise ole mikään pakko. Vain kuolla on pakko. Se kuitenkin valitsevat pillun myymisen ennemmin kun oikean köyhyyden. Samoin kuin kiinalaiset ovat kiitollisia siitä että vaatteita valmistetaan siellä. Eivät he koe sitä riistokset, töitä saavat. Eikä se naisen tehtävä nyt kovin vaikea ole siinä, senkus makaa ja hieman kääntyilee, vastineeksi saa erinomaisen korvauksen 20e yöltö, tuo on jo huima raha tuolla. Vähän kun suomessa saisi 400e palkan päivältä.
Vituttaako arvon leidejä kun itse olen käynyt thaimaassa enkä ole käynyt huorissa. Heti minua kyllä katsottiin kieroon kun kerroin että olen käynyt reppureissulla aasiassa. Heidän mukaansa en ole mikään reppureissaaja, vaan seksituristi.
Prostituution yleisyys kertoo aina myös kyseessä olevan maan yleisestä ilmapiiristä, hyvinvoinnista, tasa-arvosta, koulutustasosta ja monista muista seikoista. Suomessa prostituutio on harvinaista, koska täällä on yleisesti ottaen paremmat oltavat kuin esim. Etelä-Euroopassa.Alkuperäinen kirjoittaja mietipä ite;22547966:Miksi olet prostituutiota vastaan? Jos tännekin tulisi veronalaset ilotytöt jakamaan sitä parastaan niin eihän siinä mitään väärää olisi, hinnat markkina kohtaisesti ja kaikille pakolliset tautitestaukset tietyin väliajoin, sehän olisi kaikille iso palvelus kun kaikki saisi ulkonäköön katsomatta ja valtio saisi rahaa niihin kreikka, italia, portugali, irlanti tukiin.
Ei mikään. Minustakin oli aivan turha ja hurskasteleva uutinen. No saatiinpa seksi-sana taas otsikkoon ja lisää lukijoita.Minua on eniten ihmetyttänyt tässä 'uutisessa' se, että tää on olevinaan aivan uusi, ennenkuulumaton juttu. Niin kauan kun jaksan muistaa on puhuttu Thaimaan seksiturismista. Mikä tässä nyt niin hätkähdyttää?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja TÄ;22548154:Ei kuulu itsensä myynti mutta kuuluu velvollisuus perhettään kohtaan hinnalla millä hyvänsä. Eikä nämä tytöt pidä itseään huorana. He voivat hengailla illan miehen kanssa, ottaa tippiä vastaan, vähän kihnuttaa ja pussailee ja lisää rahaa+ että mies tarjoaa juotavaa, kenties ostaa katukauppiaalta tytölle lahjoja... silti näillä tytöillä on itsellä oikeus päättää kenen mukaan lähtee ja kenen ei. Heitä ei kukaan pakota miehen matkaan. Ihan on se oma valinnan vapaus, ellei sitten ole rahat totaalisen loppu ja 'pakko' mennä.
Ja nämä artikkelissa mainostetut "rantakadun" palmun alla päivystäjät ovat sitä pohjasakkaa joilla takuulla on niitä tauteja ja he antavat niitä pikaisia panokopeissa ja he eivät saa töitä syystä tai toisesta baarista jonne jokainen niistäkin mieluummin menis ku olis siellä kadulla. He ovat narkkareita ja halpoja, sekä helppoja.
Tyttöbaarista myöskään harva lähtee pois pikaisten takia, ellei tarjoa sitte TODELLA suurta summaa...
Tässä tyyppiesimerkki henkilöstä, joka oikeuttaa ihmiskaupan köyhyyden varjolla.
En nyt tiedä, mutta otetaan vaikka esimerkiksi venakko miranna tai kuka se oli. Mutta kuitenkin. Hän osaa kierittää miehen pikkurillinsä ympärille. Kaikki tämän foorumin miehet ovat aikalailla sulaa vahaa hänelle. Eli sinänsä osoittaa että ulkomaalainen nainen antaa rakkautta eri tavalla kuin suomalainen.
En nyt tiedä, mutta otetaan vaikka esimerkiksi venakko miranna tai kuka se oli. Mutta kuitenkin. Hän osaa kierittää miehen pikkurillinsä ympärille. Kaikki tämän foorumin miehet ovat aikalailla sulaa vahaa hänelle. Eli sinänsä osoittaa että ulkomaalainen nainen antaa rakkautta eri tavalla kuin suomalainen.