Mitenkäs teillä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gloria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Gloria

Aktiivinen jäsen
03.06.2004
9 087
1
36
Vedättekö te herneen nenään, jos teidän mies kirjottelee jonkun teille tuntemattoman naisen kanssa? Facebookissa, tekstiviestejä tai jotain?

Mun puolesta saa kirjotella, ei haittaa :)

Alkuperäinen kirjoittaja mutzi81:
No eipä kyllä ole sellaista tehnyt.. eikä kyllä tartte tehdäkkään! En minäkään kirjoittele kenenkään hänelle tuntemattoman miehen kanssa!:)

Asiasta toiseen ja sen viereen. On muuten tutun näköinen rakennus sun profiilissa. Tuollasia on ehkä sata suomessa, mutta pakko kysyä, asutko iisalmessa? =)

Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:
Oma asunto tekstiviesteistä? :D
On se vaan pienestä kiinni.

Jep, tuolla mun ukolla on puhelin siksi et minä saan hänet kiinni. Yksi ainut ystävä ja se miespuolinen. Ei todellakaan sosiaalinen ihminen. Ja jos hän yhtäkkiä alkaisi viiden vuoden jälkeen hommata jostain ämmistä itselleen ystäviä niin sais tehdä sitä yksinään.

Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:

No kumpi on pahempi: loppuelämä yhdessä ja aina se sama asia kummittelemassa siellä taustalla vai omat kämpät...

Mikä kummittelemassa? Ei meille kummituksia tule kenenkään tekstiviesteistä. Tietenkin jokainen tekee niin kun parhaaksi näkee :)

Mä en tarkota tätä nyt Nasulle vaan ihan yleisesti... ihmettelen että miten teille tuollaset pienet vastoinkäymiset paisuu niin suuriksi? Jos mä eroisin jostain tekstiviestistä, niin oisin saanu kyllä erota jo moneen kertaan. Tässä elämässä tapahtuu niin paljon isompiakin juttuja että ei mua jotkut viestit heilauta suuntaan tai toiseen. Eihän ne viestit eivät ole keneltäkään pois. Kirjottelen minä itsekkin työkavereiden/vanhojen koulukavereiden kanssa, se on vaan kirjottelua, ei vieraassa sängyssä hyppäämistä.

Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:

No kumpi on pahempi: loppuelämä yhdessä ja aina se sama asia kummittelemassa siellä taustalla vai omat kämpät...

Mikä kummittelemassa? Ei meille kummituksia tule kenenkään tekstiviesteistä. Tietenkin jokainen tekee niin kun parhaaksi näkee :)

Mä en tarkota tätä nyt Nasulle vaan ihan yleisesti... ihmettelen että miten teille tuollaset pienet vastoinkäymiset paisuu niin suuriksi? Jos mä eroisin jostain tekstiviestistä, niin oisin saanu kyllä erota jo moneen kertaan. Tässä elämässä tapahtuu niin paljon isompiakin juttuja että ei mua jotkut viestit heilauta suuntaan tai toiseen. Eihän ne viestit eivät ole keneltäkään pois. Kirjottelen minä itsekkin työkavereiden/vanhojen koulukavereiden kanssa, se on vaan kirjottelua, ei vieraassa sängyssä hyppäämistä.

Vanhat koulukaverit ei kai oo vieraita..

Mä oletin että puhutaan ihan uusista vieraista ihmisistä.

No mutt, mä tykkään pitää miehen kokonaan itselläni. Itsekästä, ehkä. :D

en vedä hernettä nenuun niin kauan kun tilanne on avoin, eikä sitä ole tarvetta piilotella. mies kyllä esittelee naispuoliset ystävänsä (lue: työkaverinsa ) aina ja ainakin mulla on tunne, että kortit ovat näkyvillä koko ajan.