Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mutzi81:No eipä kyllä ole sellaista tehnyt.. eikä kyllä tartte tehdäkkään! En minäkään kirjoittele kenenkään hänelle tuntemattoman miehen kanssa!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:Oma asunto tekstiviesteistä?![]()
On se vaan pienestä kiinni.
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:Oma asunto tekstiviesteistä?![]()
palsta on![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vv:no eipä sillä oo ollu tapana niin en tiiä
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:Oma asunto tekstiviesteistä?![]()
No kumpi on pahempi: loppuelämä yhdessä ja aina se sama asia kummittelemassa siellä taustalla vai omat kämpät...
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:Oma asunto tekstiviesteistä?![]()
No kumpi on pahempi: loppuelämä yhdessä ja aina se sama asia kummittelemassa siellä taustalla vai omat kämpät...
Mikä kummittelemassa? Ei meille kummituksia tule kenenkään tekstiviesteistä. Tietenkin jokainen tekee niin kun parhaaksi näkee![]()
Mä en tarkota tätä nyt Nasulle vaan ihan yleisesti... ihmettelen että miten teille tuollaset pienet vastoinkäymiset paisuu niin suuriksi? Jos mä eroisin jostain tekstiviestistä, niin oisin saanu kyllä erota jo moneen kertaan. Tässä elämässä tapahtuu niin paljon isompiakin juttuja että ei mua jotkut viestit heilauta suuntaan tai toiseen. Eihän ne viestit eivät ole keneltäkään pois. Kirjottelen minä itsekkin työkavereiden/vanhojen koulukavereiden kanssa, se on vaan kirjottelua, ei vieraassa sängyssä hyppäämistä.