M
millipilli
Vieras
En kyllä varmaan saa... mutta olis niin kovin hyvä jos saisin ton jätkän pysymään siihen asti hereillä kun meidän juna kohti Lappia lähtee (klo 00).
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:23.40 näyttää tulevan vasta Tampereelle joten alkuperäisessä suunnitelmassa pysytäänja jos ei jätkä pysy hereillä niin valvotaan sitten junassa...
Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana harmaana :Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:23.40 näyttää tulevan vasta Tampereelle joten alkuperäisessä suunnitelmassa pysytäänja jos ei jätkä pysy hereillä niin valvotaan sitten junassa...
ok. kavereita vaan asuu pohjosessa niin ne on menny monesti jo paljon ennen sinne junaan. mä oon niin huono meneen junalla pitkää matkaa et olisin varmaan lentänyt...hinnalla kun ei suurta eroa ole
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana harmaana :Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:23.40 näyttää tulevan vasta Tampereelle joten alkuperäisessä suunnitelmassa pysytäänja jos ei jätkä pysy hereillä niin valvotaan sitten junassa...
ok. kavereita vaan asuu pohjosessa niin ne on menny monesti jo paljon ennen sinne junaan. mä oon niin huono meneen junalla pitkää matkaa et olisin varmaan lentänyt...hinnalla kun ei suurta eroa ole
![]()
Mä en jaksanu alkaa säätää kun olisin vissiin näillä viikoilla tarvinnu lääkärintodistuksen lentämistä varten... ja junalla päästään yön yli matkustaen suoraan sinne mikä on matkan pää![]()
Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana harmaana:Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana harmaana :Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:23.40 näyttää tulevan vasta Tampereelle joten alkuperäisessä suunnitelmassa pysytäänja jos ei jätkä pysy hereillä niin valvotaan sitten junassa...
![]()
Mä en jaksanu alkaa säätää kun olisin vissiin näillä viikoilla tarvinnu lääkärintodistuksen lentämistä varten... ja junalla päästään yön yli matkustaen suoraan sinne mikä on matkan pää![]()
joo, mä en vaan varmaan sais nukuttua, lentäen menee vajaa 2h? junamatka hesaanki on jo tarpeeks turhauttavaa (melkein 2h)![]()
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:Helsinkiin menee autollakin niin nopeesti nykyään... noi Lapin autoreissut vähän meinaa puuduttaa, mutta nekin menee
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana harmaana:Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:Helsinkiin menee autollakin niin nopeesti nykyään... noi Lapin autoreissut vähän meinaa puuduttaa, mutta nekin menee
![]()
Joo autolla on eri asia, pääsee kahville sillon kun tykkää ym, mut junassa on jotenki ankeetatoivottavasti tein reissu menee hyvin etkä synnytä matkalla
*koputtelee puuta*
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana harmaana:Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:Helsinkiin menee autollakin niin nopeesti nykyään... noi Lapin autoreissut vähän meinaa puuduttaa, mutta nekin menee
![]()
Joo autolla on eri asia, pääsee kahville sillon kun tykkää ym, mut junassa on jotenki ankeetatoivottavasti tein reissu menee hyvin etkä synnytä matkalla
*koputtelee puuta*
![]()
Ei kuulu mun suunnitelmiinneuvolasta tänään toivoteltiin hyvää matkaa ja todettiin vaan, että jos tulee Lapin vauva niin sitten tulee
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana harmaana:Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:Helsinkiin menee autollakin niin nopeesti nykyään... noi Lapin autoreissut vähän meinaa puuduttaa, mutta nekin menee
![]()
*koputtelee puuta*
![]()
Ei kuulu mun suunnitelmiinneuvolasta tänään toivoteltiin hyvää matkaa ja todettiin vaan, että jos tulee Lapin vauva niin sitten tulee
![]()
heheeootko kattonu valmiiks jo lähimmän synnärin osotteen, sillee niinku varmuuden vuoks
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:Ei taida kauheesti olla vaihtoehtoja Rovaniemen lisäksja meiltä on mökiltä sinne lyhyempi matka ku monella Lapissa asuvalla
Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:Ei taida kauheesti olla vaihtoehtoja Rovaniemen lisäksja meiltä on mökiltä sinne lyhyempi matka ku monella Lapissa asuvalla
hyvä hyvä. toivottavasti tuut takas sit kokonaisena:flower: