mites nyt sitten??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja out...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

out...

Vieras
olen juuri (n.4kk) sitten eronnut... haluaisin jo aikuisen seuraa ja läheisyyttä..... olen 2 lapsen äiti ja olen 2-kymppinen... ongelmana tässä on ainakin nyt se että en usko että kukaan haluaa mitään, ainakaan vakavaa ja pysyvää naisen kanssa jolla on jo lapsia... tuntuu niin pirun yksinäiseltä... tai siis tuntuu että tulen aina olemaan yksin ja tulen aina eroamaan jos nyt edes suhdetta saisin...
miten kukaan vois, ja miks kenenkään edes tarvis rakastaa mua... ei se oo kenenkään velvollisuus... inhottavaa vaan kun on ite ollu "tarpeeks hyvä" eli luotettava, uskollinen, aina tukena, kunnioittava ym. ja saa täysin päinvastaista takaisin, ja huomaa että siinähän meni suhde ja kaikki ilman että se olis ollu edes oma vika..
miks silti edes olisin ansainnu parempaa... tai siis miks edes oletin et myös mua tarvis kunnioittaa ja että mutte pitää olla uskollinen ja rehellinen.. eihän se ollu mieheltä pois et teki miten teki... onko oikeesti edes oikeutettua "vaatia" keneltäkään mitään??

Et usko että kukaan haluaa mitään pysyvää ja vakavaa naisen kanssa, kellä on lapsi?!? Mistä sä luulet että uusperheet on tehty? No juuri niistä naisista ja miehistä jolla on edellisistä suhteista lapsia.

Eiköhän siis joku ukko sullekin löydy :)

Tosin nyt vaikuttaa siltä, ettet ihan ole vielä valmis uuteen suhteeseen, sillä olet vielä aika hukassa ja rikki? eron jäljiltä.

Et usko että kukaan haluaa mitään pysyvää ja vakavaa naisen kanssa, kellä on lapsi?!? Mistä sä luulet että uusperheet on tehty? No juuri niistä naisista ja miehistä jolla on edellisistä suhteista lapsia.

Eiköhän siis joku ukko sullekin löydy :)

Tosin nyt vaikuttaa siltä, ettet ihan ole vielä valmis uuteen suhteeseen, sillä olet vielä aika hukassa ja rikki? eron jäljiltä.

jep... mut pohdein vaan että mahtaako kukaan mua huolia koskaan, ja että onko mulla edes oikeutta vaatia hyvää kohtelua.. vai otanko vastaan vaan mitä tulee... :/

Mulla tuli ero lasten isästä jo ennen toisen muksun syntymää... Ja 2-vuotias ja muutaman kuukauden ikäinen lapsi oli, kun uus mies löyty :heart:
Hän tosin menehtyi auto-onnettomuudessa, joten se suhde ei kauaa kestänyt... :'(

Senkään jälkeen (suruajan surtuani) ei ole ollut lasten takia mitään ongelmaa miestä löytää! Ennemminkin mennyt niin, että tarjokkaita on ollut tarjolla juuri silloin, kun itse on päättänyt, ettei ihan vielä halua seurustella :xmas:

En usko, että monellekaan aikuiselle miehelle on ongelma, että sinulla on lapsia! Mutta sure nyt ero rauhassa äläkä hyökkää suinpäin "laastarisuhteeseen" (niinkuin minä olen joskus tyhmyyksissäni tehnyt ja jälkeenpäin katunut) ja anna ajan kulua. Varmasti sinulle löytyy uskollinen, kunnollinen mies sitten kun sen aika on! Niin mullekin kävi :wave: :hug:

Mulla tuli ero lasten isästä jo ennen toisen muksun syntymää... Ja 2-vuotias ja muutaman kuukauden ikäinen lapsi oli, kun uus mies löyty :heart:
Hän tosin menehtyi auto-onnettomuudessa, joten se suhde ei kauaa kestänyt... :'(

Senkään jälkeen (suruajan surtuani) ei ole ollut lasten takia mitään ongelmaa miestä löytää! Ennemminkin mennyt niin, että tarjokkaita on ollut tarjolla juuri silloin, kun itse on päättänyt, ettei ihan vielä halua seurustella :xmas:

En usko, että monellekaan aikuiselle miehelle on ongelma, että sinulla on lapsia! Mutta sure nyt ero rauhassa äläkä hyökkää suinpäin "laastarisuhteeseen" (niinkuin minä olen joskus tyhmyyksissäni tehnyt ja jälkeenpäin katunut) ja anna ajan kulua. Varmasti sinulle löytyy uskollinen, kunnollinen mies sitten kun sen aika on! Niin mullekin kävi :wave: :hug:

kiitos sulle!! ehkä vielä on joskus valoa tunnelin pääsä :)

Yhteistyössä