E
ensikertalainen
Vieras
Lapseni aloittaa syyskuussa päiväkodissa. Meille on myönnetty kokopäivähoito (yli 5h päivässä).
Yli viisi tuntia tulee olemaankin, mutta vain 2-3 päivää viikossa. Saahan sen sovittua niin, vai täytyykö lapsen nyt sitten olla ma-pe hoidossa?
Yli viisi tuntia tulee olemaankin, mutta vain 2-3 päivää viikossa. Saahan sen sovittua niin, vai täytyykö lapsen nyt sitten olla ma-pe hoidossa?