Mites tämä nyt menee? Hoitopäivistä.

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ensikertalainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Riippuu ihan kunnasta, mikä on mahdollista. Ainakaan Vantaalla hyvitys ei mene samassa suhteessa poissaolopäivien mukaan, vaan hoitomaksu alenee 4 %:lla kutakin poissaolopäivää kohti. Kuukausittaisten poissaolopäivien määrä pitää sopia etukäteen ja sen mukaan laskutetaan, vaikka joskus olisi enemmänkin poissa.
 
Okei, näissä on siis isoja eroja kuntakohtaisesti. Pitänee selvittää tuo osapäiväisyys, kun tulee ajankohtaiseksi.

Tossut pitää olla, sekä vaihtovaatteita sisä- ja ulkokäyttöön. Meillä pitää päivähoitoon tuoda myös omat xylitoli-pastillit. Ja vaipat tietty, jos lapsi niitä käyttää, samoin rasvat, jos niitä tarvii.
 

Similar threads

Yhteistyössä