Mites teillä paino noussut raskauden aikana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Karvapallo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Karvapallo

Aktiivinen jäsen
27.06.2008
4 377
0
36
Kyselen ihan vaan siksi, että sais vertailla onko mun painonnousu kuinka "keskiarvorajoilla" ja miten muilla on mennyt painon osalta :)

Mulla nyt rv 25+4 ja paino noussut yhteensä 4,5kg. Onkohan tästä eteenpäin odotettavissa suurempaa nousua? :)

Alkuperäinen kirjoittaja Niinuska05:
Mulla viime raskaudesta tuli 28 kiloa lisää :ashamed:
Nyt kauhulla ootetaan paljonko nyt tulee, viikkoja nyt 4+1 :)
Nyt on kyllä niin kamala pahoinvointi että kilon tippunut 3 päivässä paino jo..

onko sulla lähtenyt kuitenkin kaikki mitä tulikin vai jäikö painoa raskauden jälkeen?

6,2kg tuli painoa lisää, vauva painoi tuosta 4,5kg, istukka, vesi yms. niin ylikiloja ei tullu yhtään.
No, lähtöpainoakin oli mut kumminkin. Oksensin myös alusta loppuun saakka.

Vauvan synnyttyä lähti 20kg samantien pois. Tuli tosin korkojen kera takaisin sit myöhemmin :kieh:

mulla meni niin, että ensin tippui paino kilon verran. sitten joskus rv 15 alkoi painoa tulemaan semmoinen 200-300g per viikko ja nyt viimeisen käynnin ja tämän päiväisen välillä (3viikkoa) tullut peräti 2kg. Mulla alkoi mahakin tosin näkyä kunnolla vasta rv 20 paikkeilla että varmaan siksi paino alkanut nyt vasta nousta, mutta katsotaan paljonko se nousee sitten koko raskauden aikana.. tapaako painon nousu yleensä kiihtyä loppuun mennessä?

Alkuperäinen kirjoittaja tiina:
Alkuperäinen kirjoittaja Karvapallo:
1. raskaus 6kg
2. raskaus 900g
3. 2,5kg
Kahdessa ekassa lähtöpaino sama 54kg, kolmannessa 58kg.

koko raskauden aikana? :o

Jep.

Eikös ne siellä neuvolassa yhtään huomautelleet tai ihmetelleet, kun paino ei noussut? Eikös tuo kuitenkin tarkoita sitä, että sinä laihduit raskauden aikana, kun kokonaispaino ei noussut tuon enempää? Ja alkupainokin oli vielä noin alhainen.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Karvapallo:
1. raskaus 6kg
2. raskaus 900g
3. 2,5kg
Kahdessa ekassa lähtöpaino sama 54kg, kolmannessa 58kg.

koko raskauden aikana? :o

Jep.

Eikös ne siellä neuvolassa yhtään huomautelleet tai ihmetelleet, kun paino ei noussut? Eikös tuo kuitenkin tarkoita sitä, että sinä laihduit raskauden aikana, kun kokonaispaino ei noussut tuon enempää? Ja alkupainokin oli vielä noin alhainen.

sitä mäkin mietin, koska pakkohan painoa on tulla lisää jos ei laihdu, ainakin vauvan ja lapsiveden ja istukan painon verran

Yhteistyössä