Mitkä hyviä toppahaalarimerkkejä, mitkä huonoja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Olen ostamassa reilun vuoden ikäiselle pojalleni toppahaalaria talveksi, ja haluaisin ostaa laadukasta, mutten näitä lastenvaatemerkkejä vielä tunne, mikä on hyvä ja mistä kannattaa pysyä kaukana.. Joten, mitä haalaria suosittelette? :)

Meillä hyviä ovat olleet Ticket to Heaven, Molokids, Reimatec. Ei niin suosikkeja Lenne ja Remu. Tänä vuonna monet ovat kehuneet ja hankkineet Legon haalarin. Hinta niissä käsittääkseni kiva.

Samaa mietin, kun näytti olevan tuhottoman kalliita Reimatecit ainakin, yli 100 euroa! Kuinka paljon tuommoisen alle 2 vuotiaan käytössä haalari kuluu (toki kävelee jo ja touhuaa)? Paljonko kannattaa satsata?

Riippuu vähän siitä minkälaisella budjetilla on liikkeellä ja minkämallinen lapsi. Tuossa kokoluokassa kulutus on yleensä sen verran pientä että käytettyjäkin kannattaa katsella jos edullista etsii. Meillä on kosteussuojatuista ollut hyviä ainakin Rasavil, Jonathan ja Reimatec, huonoja ei ole kohdalle sattunut.

Talvihaalaria vaan käytetään todella paljon ja pitkään. Tuon ikäisellä on päivittäisessä käytössä marraskuusta maaliskuulle. Mä olen ostanut mieluummin yhden hyvän, joka todella toimii niin, ettei tarvitse huolehtia.

Meillä on jonathanista on vain huonoja kokemuksia,kun siinä on huonot vetskarit ja se otenkin hankala pukea.Meillä on tykätty Reimasta -siis tec-versiona- koska se istuu hyvin,on kestävä ja helppo pukea

Meillä lassie todettu hyväksi ja kestäväksi. Viimetalven puku oli kahden serkun käyttämä ja edelleen tosi hyväkuntonen. Edelleen se on hyvä ja vois lähteä eteenpäin. Muutkin lassiepuvut on olleet tosi hyviä. Remu on ollu hyvä ja kestävä. En meinaa maksaa itteeni kipeeksi jostain hienosta kun täysin on pärjätty edullisemmallakin.

Reimatecin laatu on kyllä viimevuosina niin vaihteleva etten ainuttakaan meidän talouteen osta.Samalla hinnalla saa jo 3 erilaista Lassien mallia ja pari monta muuta merkkiä.
Hyvä kosteussuoja ainakin alaosassa tuon ikäisellä kätevä.mm.Lassien suprafill loistava.
Reima kiddo on myös kiva kun on vyötärösäätö..lisää käyttöikää ja takapuolessa lämmittävät pehmusteet paljon istuvalle.
Onhan noita.
Jonathanissa myös vaihtelevuutta laadussa.
Suprafill haalarin varmaan itse ostaisin käytettynä pari muuta haalaria.Remu tyyppistä baby-mallin haalaria.Tuossa koossa hyvin siistejä pukuja esim.huutiksessa

[QUOTE="sari";21904338]Reimatecin laatu on kyllä viimevuosina niin vaihteleva etten ainuttakaan meidän talouteen osta.Samalla hinnalla saa jo 3 erilaista Lassien mallia ja pari monta muuta merkkiä.
Hyvä kosteussuoja ainakin alaosassa tuon ikäisellä kätevä.mm.Lassien suprafill loistava.
Reima kiddo on myös kiva kun on vyötärösäätö..lisää käyttöikää ja takapuolessa lämmittävät pehmusteet paljon istuvalle.
Onhan noita.
Jonathanissa myös vaihtelevuutta laadussa.
Suprafill haalarin varmaan itse ostaisin käytettynä pari muuta haalaria.Remu tyyppistä baby-mallin haalaria.Tuossa koossa hyvin siistejä pukuja esim.huutiksessa[/QUOTE]

Kuka sanoi että ne Reimatecit pitää ostaa uutena ja/tai normaalihintaisena? Meille ei melkein muuta hankitakaan, kun ovat ehkäpä parhaat ulkovaatteet mitä markkinoilla on.

Meillä on ollut lassien suprafill-haalari (alaosa kumimainen) 2-vuotiaalla molempina vuosina ja aivan loistava on ollutkin. Menee syksyllä ja keväällä ilman kuriksia. Suosittelen. Reima oli välikausipukuna ja olin kyllä pettynyt, koska kului hirmuisesti (ja hinta kova)

Yhteistyössä