V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja M i l j a:Viimeyön kuolasin huutonetissä tuplarattaita. Jos nyt ostaisin ni ne olis kait Emmaljungan Twin jokumikälie :ashamed: Heittoaisalla jokatapauksessa.
Alkuperäinen kirjoittaja Toivoliini:Oralla on myös. Ora ja Brio on kapeampia kuin Emmaljungat.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Paljon nuissa ora tai brio on se mitta?Emmaljungan twin city cros on 77
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mistäs nuita brion tai emmaljungan sais ostettua halvemmalla vai saako mistään?Onko muita liikkeitä jotka myy nuita esittelyrattaita esim.huutiksessa?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:juu katselin eli nu emmaljungat on 77 ja brion 77 ja tuo twinette 74 kuin myös ora 74.Nuita olen katellut vähän sillä silmällä emmaljungan twin city cross tai twin cerox ja nuo brion double wavet on myös siistin näköiset.Joten kehukaapa nuita tai jos on jotain vastaavia?
Hinta nuissa vaan hiukan huimaa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:juu katselin eli nu emmaljungat on 77 ja brion 77 ja tuo twinette 74 kuin myös ora 74.Nuita olen katellut vähän sillä silmällä emmaljungan twin city cross tai twin cerox ja nuo brion double wavet on myös siistin näköiset.Joten kehukaapa nuita tai jos on jotain vastaavia?
Alkuperäinen kirjoittaja Alumiinikuu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:juu katselin eli nu emmaljungat on 77 ja brion 77 ja tuo twinette 74 kuin myös ora 74.Nuita olen katellut vähän sillä silmällä emmaljungan twin city cross tai twin cerox ja nuo brion double wavet on myös siistin näköiset.Joten kehukaapa nuita tai jos on jotain vastaavia?
Maksu kirpaisee vain sen kerran =)
Huutonetissä katselin joskus ennen kuin uusiin päädyttiin, ja huomasin, että Emmaljungassa ainakin arvo säilyy PALJON Brioja paremmin... Joten myyjänä saat niistä hyvä ettet omiasi takaisin...