Mitkä ois hyvät tuplarattaat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
brio double wawet on tosi kivat.Suht kevyet ja ilmakumipyörät kaiken parasta on se käännettävä teleskooppiaisa.Mun mielestä noi briot on paremmat ku emmaljungat...ja ainaki hobbyhallis oli joku aika sitte viä 499e ja www.vaunula.fi myy huutiksessa uusia alle 500e

Mitkä ois viel semmoset mihin mahtu hyvin isompikin lapsi toppavarustuksineen kyytiin kun olen kuullut ettei nuihin kolmipyöräisiin oikein tahdo mahtua?
Meillä pitäis semmsen kaksvuotiaan sopia sinne.

Komipyöräisistä oon kuullu tuttavilta, että on aika huterat. Siis jos toinen on painavampi ni saattaapa keikata, varsinki jos se isompi on vähän liikkuvampaa sorttia jas aattaa jopa ite yrittää tulla pois sieltä. Mä henk koht en ostaisi kolmipyöräisiä.

Meillä on Brion Twinette -tuplat ja niihin mahtuu 4-vuotiaaksi asti. Keväällä keskimmäinen täytti neljä ja silloin juuri päivähoitomatka lyheni, joten lopetettiin tuplien käyttö. Mahtui hyvin poika rattaisiin toppavaatteissa, vaikka oli 108cm pitkä ja 17,5kg ja viereen mahtui sitten vielä pikkuveli 1,5v.

Mistäs nuita brion tai emmaljungan sais ostettua halvemmalla vai saako mistään?Onko muita liikkeitä jotka myy nuita esittelyrattaita esim.huutiksessa?
Mitä muita hyviä ois ku brion tai emmaljungan nelipyöräisiä vierekkäin istuttavia mahdollisimman kapeita?

Alkuperäinen kirjoittaja M i l j a:
Viimeyön kuolasin huutonetissä tuplarattaita. Jos nyt ostaisin ni ne olis kait Emmaljungan Twin jokumikälie :ashamed: Heittoaisalla jokatapauksessa.

Varmaan twin cerox. Niissä on heittoaisa.
Meillä odottaa vauvan syntymää twin city crossit, jotka päihitti ceroxit, koska ovat kapeammat (77cm) ja istumatila kuitenkin leveämpi =) Joskus kun se voi olla senteistä kiinni mahtuuko jonnekin.

Alkuperäinen kirjoittaja Toivoliini:
Oralla on myös. Ora ja Brio on kapeampia kuin Emmaljungat.

Ora on kapeampi (olikohan 74cm?), mutta painaa ihan hirveästi. Meillä Emmaljungan twin city cross on sentin kapeampi kuin Brion double wave ja painaa saman kuin jotkut yksösten rattaat.

TRICAR Twin 3W - sisarusrattaat

37175-739.JPG

EMMALJUNGA TWIN CEROX RATAS

Emmalj07_TwCerox_Black.jpg

Meillä on ollut nuo molemmat.
Olivat kyllä todella hyvät molemmat.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mistäs nuita brion tai emmaljungan sais ostettua halvemmalla vai saako mistään?Onko muita liikkeitä jotka myy nuita esittelyrattaita esim.huutiksessa?

Ostaisin huutiksesta. Sen viimeyön ku siellä jumitin ni ihan uudenveroisia rattaita huomattavasti uutta halvemmalla, jos siis rahasta on vähänkään kiinni. Tietysti ostaisin tuliterät, jos olisin vähän rikkaampi.

:whistle:

kevätaurinko- ovatko nuo ylemmät vaunut carena kenties? meillä näyttäs kovin samanlaisilta, merkki carena. Kolmirattaat ei minnekkään keikahda onhan renkaat joka puolella!!!! HÖH!! Niin vakaa ja tasainen menipeli.

Mun mielestä on erittäin iso miinus, jos työntösuuntaa ei saa mitenkään käännettyä. Nyt kesänaikana kun oon tuolla tyttöjä työnnelly ja aurinko paistaa täydeltä taivaalta ja pitäss olla just auriinkoonpäin menossa ni huh mitä kidutusta, jos ei saa muutettua tyntösuuntaa. Nyt mulla on sellaset vanhemat emmaljungat, missä ei voi vaihtaa työntösuuntaa ja konstit loppuu kesken taistelussa aurinkoa vastaan. Senverran isoja lapset, että haluaa katella eteenpäin, siis ei huoli mitään harsoa ai muuta eteen, ei sutostu pitämään aurinkolaseja eikä hattua, ja rattaiden vetäminen on mahdottomuus. :|

juu katselin eli nu emmaljungat on 77 ja brion 77 ja tuo twinette 74 kuin myös ora 74.Nuita olen katellut vähän sillä silmällä emmaljungan twin city cross tai twin cerox ja nuo brion double wavet on myös siistin näköiset.Joten kehukaapa nuita tai jos on jotain vastaavia?

Hinta nuissa vaan hiukan huimaa.

juu katselin eli nu emmaljungat on 77 ja brion 77 ja tuo twinette 74 kuin myös ora 74.Nuita olen katellut vähän sillä silmällä emmaljungan twin city cross tai twin cerox ja nuo brion double wavet on myös siistin näköiset.Joten kehukaapa nuita tai jos on jotain vastaavia?

Minkälaisia hintoja?

Maksu kirpaisee vain sen kerran =)
Huutonetissä katselin joskus ennen kuin uusiin päädyttiin, ja huomasin, että Emmaljungassa ainakin arvo säilyy PALJON Brioja paremmin... Joten myyjänä saat niistä hyvä ettet omiasi takaisin...

Alkuperäinen kirjoittaja Alumiinikuu:

Maksu kirpaisee vain sen kerran =)
Huutonetissä katselin joskus ennen kuin uusiin päädyttiin, ja huomasin, että Emmaljungassa ainakin arvo säilyy PALJON Brioja paremmin... Joten myyjänä saat niistä hyvä ettet omiasi takaisin...

Niinhän se tekee,mutta kun ei ole rahaa millä kirpaista,pitää yrittää mummuja vissiin saaha avustamaan.
Sitä minäkin olen katsonut että näköjään niistä saa melkein rahat takaisin kun myy pois.

Yhteistyössä