Mitkä on mun velvollisuudet?(parisuhteesta ja seksistä)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Huono antaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Huono antaja

Vieras
Hoidan 3 alle kouluikäistä lasta,pyöritän arjen,valvon öisin kuopuksen heräillessä,kakkosen kärsiessä yökastelusta ym.Hoidan talouden,vastaan lasten ja omista raha-asioistani täysin yksin. Omia harrastuksia ei ole,tuskin koskaan pääsen yksin edes kauppaan.

Nuorimmaisen isä lupasi olla vastuuntuntoinen isä koko perheelle,elämänhallinta oli kunnossa, kuten nelikymppiseltä toivoisikin...kunnes kaikki -yllättävän nopeasti- romahti. Nyt on pari vuotta ollut työtön,käy rahaa ruinaamassa,syyllistää kaikesta,on mustasukkainen,haukkuu,alistaa jne.

Masennuin,eikä minusta ollut juuri mihinkään. Kun yritin johonkin hommaan ryhtyä,mies haukkui minut jo etukäteen. Nyt olen hakenut apua ja saan touhuttua jo arjessa paremmin,tosin siis lapset ja perusarjen olen kaikesta huolimatta yksin pyörittänyt silti.Mies käy kuitenkin edelleenkin arvostelemassa minua ja elämänasennettani suorittajana. Häneltä en saa vaatia yhtään mitään,koska oma asenteeni on sairas.Ei elämän kuulu olla pelkkää kotityötä. Joka tapauksessa jonkun on siivottava,pyykättävä, ruokittava lapset,tehtävä pihahommat jne.Minusta tuntuu,että tunnit eivät riitä päivässä kaikkeen,eikä kyse ole siitä,että liikaa tekisin tai vaatisin. Meillä on sotkuista lähes aina ja kaikki rempat kesken.

Mies jaksaa täällä ollessaan tehdä jotakin pari tuntia päivässä. Sitten hän haluaa keskellä päivääkin minulta seksiä ja tarvitsee sitten päiväunet tai sitten hän nousee myöhään,syö lasten kanssa pitkään ja kyselee pian jo lounaan perään,ennen kuin on tehnyt mitään.

Juuri sain taas kuulla olevani hullu orjapiiskuri,kun sanoin,että nyt ei kyllä seksi huvita lainkaan(ei huvita kyllä ikinä,mutta suostun),koska on niin mielettömästi hommia ja haluan käyttää kuopuksen päikkärit hyödyksi. Sanoin tällä kertaa myös,että minua ei kiihota laisinkaan se,että mies on menossa jälleen päikkäreille.

Tästä alkoi järjetön huuto ja haukkuminen. Mun pitäisi antaa pimppiä ja eihän se edes kauaa kestä. Mä vaan teen asiasta niin vaikeaa ja pilaan hänen päivänsä ja elämänsä orjapiiskuroimalla.

Pitäisikö minun suostua seksiin aina ja iankaikkisesti vain toisen vuoksi? Hän ei tunnu miltään ja kyynelet valuvat silmistäni. Kun hän suutelee minua, tuntuu sekin julmalta ja väärältä. En saa kääntää päätäni pois. Seksi on kuulema mulle vain pikkujuttu,eikä kestäisi kauaa,ei etenkään,jos olisin vähän intohimoinen. Hän ei pysty käsittämään,miksi se on mulle niin vaikeaa,vaikka eihän paikat siitä kulu.

Kun kerroin minulla olevan nyt muuta mielessä,sadatteli hän suureen ääneen,kuinka olen itsekäs paska,joka ei sitä itsekään tajua.

En tajuakaan :''(

miksi ihmeessä olet tuollaisen miehen kanssa? Etkö ole tiedostanut että voit heittää tuollaisen sovinisti-alistajan ulos kodistasi ja elämästäsi? Uskallan sataprosenttisella varmuudella sanoa että elämäsi olisi onnellisempaa ilman tuollaista ukkoa.

Tässä on taas tarina, jota en vain ymmärrä :(

MIKSI, miksi naiset (miehetkin) suostuvat elämään kurjassa parisuhteessa kurjaa elämää, kun maailma on täynnä mahdollisuuksia ja ihania ihmisiä.

Sinä ja lapset ansaitsette niin paljon parempaa. Ethän halua, että lapsenne elävät tuollaisessa ympäristössä, surullisessa kodissa?

laita ny hyvä ihminen mäkeen tollanen ukko!!! ja nopiaan,ennenku sairastut pahemmin! älä enää ota sitä edes sisälle. laita ovet lukkoon jos ei muu auta. jos haluaa lapsia tavata,sit jossain yleisellä paikalla.
jos vinkuu seksiä,sano,et vetää käteen.
rankkaa,mut sulla ei oo muuta vaihtoehtoo!

En saa miestä pysymään poissa kotoani. Hän tulee tänne yhä uudelleen ja on kuin kotonaan tai jos yritän vähän sanoa,että ilmoittaisi mitä syö ja juo (käyn kaupassa noin kerran viikossa,minkä mukaan organisoin lasten viikon ruoat) tai siivoilisi vähän jälkiään,saan heti huudon,että olen diktaattori ja hän kokee olevansa mun armoilla. Minä vaadin pieniä kotihommia lapsiltakin,joten olisi kohtuullista,että hänkin osallistuisi ja koska ei ruokaa koskaan osta,olisi mukava tietää,milloin tulee ja mitä aikoo syödä.

Miesten hommia talossa kyllä riittää ja mies haluaa niitä tehdä TAI paremminkin hän ei halua,että kukaan muu niitä tekee. Hän ei halua muita miehiä lähelleni ja on tämän sanonutkin. Minä vain haluaisin tänne jonkun oikean työmiehen,joka tekisi normaalit työpäivät ja saisi jotakin aikaankin,eikä haukkuisi samalla minua masennuskuntoon eikä vaatisi seksiä joka käänteessä.

En tiedä,miksi suostun tähän. Kai minä kuitenkin uskon miestä,kun hän kertoo minun olevan paska ja kun muutun,muuttuu kaikki.

Ei ollut baarilöytö. En käy baareissa koskaan.

Tapasin hänet netissä ja luulin hänen olevan maailman kiltein,vastuullisin ja lapsirakkain. Näihin piirteisiin ihastuin,mutta ne katosivat kovin pian.

Avaimet pois mieheltä. Jos ei anna, vaihdata lukot. Käske pysymään poissa. Soita vaikka poliisit, jos ei muuten tajua. Eihän sulla ole mitään velvollisuuksia miestä kohtaan, jos ette edes asu yhdessä. Tuolla periaatteellahan naapurin ukkokin voisi tunkea teille ja alkaa vaatia sulta seksiä.