Mitkäs näistä kengistä valitsisit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bea*
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Nyt menee taas niin yli ymmärryksen, miten ihmeessä noista ensimmäisistä kengistä voi tulla mieleen huorasaappaat?
istuisivat kuin nenä päähän viisikymppiselle tädilleni, jolla hienostorouvamainen maku.

Itselleni ottaisin ilman tuota karvaa, kivan mallinen korkokin niissä, varmaan helppo kävelläkin.

Ei valkosessa mitään pahaa ole, kunhan malttaa vaan käyttää tällasilla pakkaskeleillä että pysyvät puhtaina. Itse mä suosin talvikengissä kiilakorkoa (oli se sit muotia tai ei...). Sillä saa sitä pituutta ja kävely näyttää korkkarikävelylta mutta ne korot ei uppoa lumeen. Musta ainakin siis isompi ongelma ku kaatuilu on se että se piikkikorko uppoaa sinne hankeen.

Tällä hetkellä käytössä tällaset (breckellesit) ja oon tykänny eikä oo kukaan vielä venäläiseksi huoraksi haukkunut:

41wyh1J5oVL._SY395_.jpg

Nyt menee taas niin yli ymmärryksen, miten ihmeessä noista ensimmäisistä kengistä voi tulla mieleen huorasaappaat?
istuisivat kuin nenä päähän viisikymppiselle tädilleni, jolla hienostorouvamainen maku.

Itselleni ottaisin ilman tuota karvaa, kivan mallinen korkokin niissä, varmaan helppo kävelläkin.

Ah, järjen ääni täällä Kuoma-maassa :) Siis mullekin tulee mieleen noista just lähinnä sellainen aikuinen hienon naisen tyyli. Just joku italialainen hienostorouva vierailulla sveitsissä... Ei sellainen "aikuinen"-tyyli mitä täällä fashionistojen luvatussa maassa yleensä sillä tarkoitetaan.

Ihan varmasti joku ostaakin juuri tuon paidan sillä siinä on se juttu jonkun mielestä.

Tarkoitan nyt meitä suomalaisia suht normaalituloisia, haaveileeko joku tästä niin että jonain päivänä.. ? Amerikassa noi hinnat pitää tietty suhteuttaa erilailla. Siellä isommat palkat, pienemmät elinkustannukset ym sekä joillakin muotiuskollisuus fanaattista.

Alkuperäinen kirjoittaja ei varmasti kestä kauaa;25608960:
Tarkoitan nyt meitä suomalaisia suht normaalituloisia, haaveileeko joku tästä niin että jonain päivänä.. ? Amerikassa noi hinnat pitää tietty suhteuttaa erilailla. Siellä isommat palkat, pienemmät elinkustannukset ym sekä joillakin muotiuskollisuus fanaattista.

En minä ainakaan. :D Haaveilen monista hyvin kalliistakin merkeistä, mutta Balmain on kyllä jo out of my league, ja pahasti.. :D

Yhteistyössä