N
"nelliina"
Vieras
Ekat, tokat, kolmannet tossa järjestyksessä. Noi vikojen solkisysteemit on ihan hirveet. Tollasia näkee jossain rockbaareissa muijilla joilla on mustat hiukset. Hyi.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
oon miettinyt että miten noi huorat oikein pukeutuu kun kaikista vaatekappaleista joku aina keksii että näyttää huoralta. Yleensä ei miltä tahansa huoralta vaan venäläiseltä huoralta. Lienevät eri näköisiä kuin vaikka puolalaiset huorat.
Luulempa vaan , että esim noita 1200eur ekoja kenkiä käyttää aivan muut ihmiset kuin venäläiset suomessa töissä olevat huorat. Noiden kenkien käyttäjäkunnan parissa maailman metropoleissa ei tosin hyvinkääläinen kotiäiti ole koskaan liikkunut, joten varminta julistaa, että kaikki joilla ei ole Kuomia jalassa ovat huoria. Aamen.
Ihan vaan yleisenä toteamuksena että kyllä naisella vähintää kyhet talvikengät pitää olla joissa on karvaa sekä korkoa![]()
Kaameita white trash- monoja!
Joo en ole <25v. Oon 28. Ja miten ihmeessä jotkut oikeasti laadukkaat kengät kuten noi ekat, voi teidän mielestä olla wt?? Ja miten toi ikä nyt mihinkään liittyy? esim tänä talvena näin esim juuri Italiassa korollisia turkissomisteisia kenkiä ihan 50v ladyillä.
Alkuperäinen kirjoittaja sähköpaimenkoira;25543456:
En ikinä käyttäisi mitään noista. Mauttomia horosaappaita...
Noh, entäs nämä Christian Louboutinin kengät:
![]()
![]()
Ja ap:n kysymykseen, niin itse tykkäsin ensimmäisistä.Muista en niinkään.