Miun uraisä ei tajuuuuuu.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ninaTT
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
Voi toki, mutta ei se tarkoita sitä että aina löytyy aikaa nukkua ja olla :) Vauvat ja pikkulapset osaavat välillä olla välittämättä äidin hienoista suunnitelmista.

Tässä oli myös kyse sen äänenpainosta ja mitä se sitten jälkeenpäin puhui ja mitä se välillä muutenkin sanoo, mut juuu....
Mutta hei...ootko ajatellut, että ennen vanhaan ne lihalla ja maidolla ruokitut äidit nousi hyvin pian synnytyksen jälkeen takaisin maatilan töihin? Ei ne iseilleen valitelleet, että onpas niin raskasta imetelä ja hoitaa tätä vauvaa. Jospa niissä eläinproteiineissa sittenkin on jotain sellaista, mitä kasviproteiineissa ei ole?

Ei mun mielestä ole mitenkään erityisen raskasta imettää ja hoitaa vauvaa. Missä mä olen väittänyt että olis? Itseasiassa monessa kirjoituksessa olen maininnut kuinka yllättävän helppoa tää on. Silloin kun EN ole tyhmyyttäni valvonu yli puolen yön, ei minua väsytä ja kaikki sujuu, koti on siisti ja käydään tytön kanssa kyläilemässä, ulkona liikkumassa yms...

Mutta se ei siltikään tarkoita, että tämä kotiäitiys olisi mitään sohvalla löhöämistä ja nukkumista. Se tarkoittaa, että tämä on täysipainoista työtä, joka on mukava, kivaa ja antoisaa jos on nukkunut yönsä hyvin. Aivan kuten se isänkin työ...

Jos söisin eläniproteiineja enemmän, tarvitsisin itseasiassa ENEMMÄN unta. Lihansyöjät yleensä nukkuvat pitkät pätkät syötyään liha-annoksensa :) Ja ihan omasta kokemuksestanikin tiedän.

Alkuperäinen kirjoittaja Touche:
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
Voi toki, mutta ei se tarkoita sitä että aina löytyy aikaa nukkua ja olla :) Vauvat ja pikkulapset osaavat välillä olla välittämättä äidin hienoista suunnitelmista.

Tässä oli myös kyse sen äänenpainosta ja mitä se sitten jälkeenpäin puhui ja mitä se välillä muutenkin sanoo, mut juuu....
Mutta hei...ootko ajatellut, että ennen vanhaan ne lihalla ja maidolla ruokitut äidit nousi hyvin pian synnytyksen jälkeen takaisin maatilan töihin? Ei ne iseilleen valitelleet, että onpas niin raskasta imetelä ja hoitaa tätä vauvaa. Jospa niissä eläinproteiineissa sittenkin on jotain sellaista, mitä kasviproteiineissa ei ole?

Heh,loistavaa ja niin totta =)

Te takerruitte siihen, että olisin sanonut vauva-arjen olevan raskasta. En sanonut näin. Olen sanonut sen olevan yllättävän helppoa. Se, että se on yllättävän helppoa, ei tee siitä sohvalla löhöämistä.

Menkää hei neuvomaan niitä koliikkivanhempia syömään eläinproteiineja jos ne sitten mukamas auttavat univajeeseen :p Sieltä voi tulla aika tiukkaa tekstiä takasin, koska varmaan hekin tietävät, etteivät ne auta.

En mäkään tajuuuuuuuuuuuu miksi pyörii nettipalstalla kolmeen aamuyöstä, jos kerran seuraavana päivänä on aikainen herätys ja päivällä ei saa nukuttua.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei meillä ainakaan minun isä kysele minun nukkumisia

Kun olin kahden vauvan tuore äiti niin isukki kyllä soitti lähes joka aamupäivä kuulumisia ja kyseli miten olen saanut nukuttua ja tarvitsenko apua.
Mutta minulla onkin maailman ihanin isä :heart: