MLL lahjakortti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja .-.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:
Miksi te ihmiset ootte näin myöhään liikkellä, jos kerran kortille ois tarvetta? Muistakaa ens vuonna olla ajoissa liikenteessä, niin niitä ei oo ehditty jakaa jo pois.

Meidän kunnassa on jääny noita antamatta iso kasa, mutta en yhtään ihmettele kun porukka ei niitä kysy vaan odottavat että se kotiin asti tuotaisiin. Soittakaa ja kysykää MLL:n toimistoista tai neuvolasta vaikka.

olen ymmärtänyt ettei niitä voi itse pyydellä vaan sossu/neuvola päättää kelle annetaan niinkuin tuolla linkissä kortit on jo jaettu

Alkuperäinen kirjoittaja ..:
vähävaraisille ja VAIKEASSA ELÄMÄNTILANTEESSA OLEVILLE lapsiperheille

Nimenomaan. Ja kuten joku muukin jo sanoi että niitä on jossain paikkakunnassa jäänyt käyttämättä. Näin myös täällä meidän tuppukylässä. Neuvolantäti kyl sanoi puhelimessa et ei meille oltu sitä ensisijaisesti tarjoamassa mutta kun ihmiset ei ole ottaneet sitä korttia vastaan.

Alkuperäinen kirjoittaja ja:
Varmaankin paikkakuntakohtaista tuo korttien jakelu.Mikähän lie tuo vähävaraisen tulkinta?

Kai se riippuu miten vähävarainen tulkitaan missäkin, toimeentulotuki-asiakkuus lapsiperheellä ei ainakaan ole määritelmä sille Tampereella.

Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:
Miksi te ihmiset ootte näin myöhään liikkellä, jos kerran kortille ois tarvetta? Muistakaa ens vuonna olla ajoissa liikenteessä, niin niitä ei oo ehditty jakaa jo pois.

Meidän kunnassa on jääny noita antamatta iso kasa, mutta en yhtään ihmettele kun porukka ei niitä kysy vaan odottavat että se kotiin asti tuotaisiin. Soittakaa ja kysykää MLL:n toimistoista tai neuvolasta vaikka.

Voi johtua siitäkin että ovat odottaneet kuuluvatko tarvitsijoihin muiden tahojen ehdotuksesta ja huomatessaan jääneensä ilman rupeavat ottamaan itse yhteyttä. Tiedä häntä.

Yhteistyössä