Modeet huomioooO!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ällöttää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

Ällöttää

Vieras
Eikös modet olisi viisainta poistaa tuo tissi-ketju? Onko hyvää mainosta tällaiselle äiti-palstalle, että iltalehdessäkin mainostetaan tuota tissi-ketjua ja onpas siellä suora linkkikin siihen???? Mun mielestä todella typerää pilata koko palstalta maine ja sitä paitsi koko palsta tökkii nyt, kun varmaan tuhannet miehet katsovat noita kuvia.... yök!!

Voisko tuon ketjun siis asiallisesti poistaa, kiitos!

Aika naurettava oikeesti koko tissi-ketju.. miettikääs nyt jos iseillä ois sellanen isi-palsta, ni siellä ois sellanen ketju, mihin miehet linkittäs omista munistaan kuvia.. sit kilpaa kehuisivat että kellä on suurin ja hienoin jne... yöks..

Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
alkoko omat kuvat kaduttaan nyt? :saint:

Jos mua tarkoitit, niin minun tissejäni ei siellä ketjussa eikä missään muuallakaan näy, eikä tule näkymään. En ole niitä ihmisiä joilla pitäisi omia tissejään netissä esitellä.

Ketju OLI täysin ei-eroottinen, kunnes nämä häiriköt tuli sinne linkittelemään. Minusta sitä ei tarvitse poistaa, koska siinä ei ole mitään likaista (paitsi nyt nämä häiriköiden läähättäjien jutut)

Alkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue:
tuohon alkaa vaan satelee ällöttäviä kommentteja siihen ketjuun..

Just tuon takiakin ketju olisi aiheellista poistaa. Yököttää ajatuskin siitä että jotku naapurin jormat ja pentit siellä istuu koneella ja tuijottaa noita naisten tissejä. Vaikka alkuperäinen ketjun tarkoitus tuskin oli se. Nyt koko palstan tukkii runkkaajat.. kiva kiva..

Kyllähän miehetki vois tehä oman "tissi"ketjun. Näkis, ett on tuo alue miehilläki erilainen. Tosin ei varmaan sais näin suurta huomioo.

Ite näin tuon ketjun positiivisena, ku oli eri ikästä ja näköstä imetintä. Taht's it. Ei mitään pervoo:)

joo minustakin se pitää vähintään siirtää seksiosioon!
on se kumma että me avoimesti pervot kun laitetaan jotain niin sinne se menee mut kun on läjä tissejä vierailla niin saa vaan roikkua :whistle:
saatana tasa-arvoa tässäkin suhteessa!!!

Yhteistyössä