Modet?

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Ärsyttävin on se ulkomaalaistaustainen pimpan esittelijä joka aina esittelee lutkahtavia vaatteitaan (huom! nimitän vain vaatteita lutkahtaviksi) ja kehuskelee itseään tyyliin: "minalla ainaki mita njauttaa"(ei sanasta sanaan sitaatti).
Tässä ei ainakaan ole mitään mistä voisi suuttua tai ketjua poistaa, sillä tämähän on faktaa ja k.o. henkilön omaa kertomaa, ainoastaan eri sanoin.

Haluatko ihan välttämättä jatkaa, vai lopettaa kommentointisi tähän? =)

Ärsyttävin on se ulkomaalaistaustainen pimpan esittelijä joka aina esittelee lutkahtavia vaatteitaan (huom! nimitän vain vaatteita lutkahtaviksi) ja kehuskelee itseään tyyliin: "minalla ainaki mita njauttaa"(ei sanasta sanaan sitaatti).
Tässä ei ainakaan ole mitään mistä voisi suuttua tai ketjua poistaa, sillä tämähän on faktaa ja k.o. henkilön omaa kertomaa, ainoastaan eri sanoin.

Kiristääkö sulla vanne päätä :o
Kyllä kai meistä jokainen (jolla sellainen on) on joskus pimppaa esitellyt :laugh:
Vai eikö sulla oo koskaan ollut kiinnostunutta katsojaa ???
Voi voi ikävää!!! :'(

Luuletko olevasi jotenkin hauska tai nokkela? Mua oikeasti hävettää sun puolesta, kun luin tuon. Tuli mieleen erään kylähullun kirjoitukset paikallislehdessä :laugh:

Mikä hitto tuolla Savannalla on siivoojia vastaan. Kertaakaan en ole älähtänyt hänen jutuilleen, mutta nyt sanon: ENNEMMIN MINÄ MOPPIA HEILUTTELEN KUIN TUSSUA NÄYTTELEN.

Meille kaikille ei maksettaisi vaatteiden vähentämisestä.

Joillekin meistä maksettaisiin siitä, että pidämme vaatteet päällä ja poistumme paikalta mahdollisimman nopeasti...

Mä olen asian kanssa ihan jees, kaikki eivät vissiin ole, ja siksi toisen hoikka kroppa ja paljastavat vaatteet kenties ärsyttävät niin, että pitää oikein h*oraksi alkaa nimittelemään.

Alkuperäinen kirjoittaja v':
Mikä hitto tuolla Savannalla on siivoojia vastaan. Kertaakaan en ole älähtänyt hänen jutuilleen, mutta nyt sanon: ENNEMMIN MINÄ MOPPIA HEILUTTELEN KUIN TUSSUA NÄYTTELEN.

No eihän se sillai sanonut.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:

No eihän se sillai sanonut.

Tahallaan yrittää Savannaa ärsyttää.

Sekö on Savannan ärsyttämistä, jos uskaltaa kommentoida hänen sanomisiaan. Lopettakaa jo paapominen jos ei mammalla muu päässä loista kuin peruukki.

Jos ei ymmärtänyt pointi niin ei se ole enää minun ongelma,koska mulla ei ole mitään vastaan vaikka mitä sä teet tai joku muu...
Voitko vaan kuvittella jos mäkin olisin sellainen häirikkö ja tunkenut jokaiseen ketjuun haukkumaan ammattia tai että joku käy sossussa ja vaikka mitä?Niin kuin monet harmaat täällä,haukku kaikki mitä vaan voi ja mistä edes pientä syytä voi saada että pääse haukkumaan,sorry mut ei tervettä

luetun ymmärtämisessä ongelmia ilmeisesti.
ei ole sanallakaan siivoojia haukkunut

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä