Möhkösfantti on kadonnut!!??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minski
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja harmaana:
Alkuperäinen kirjoittaja SolAngel:
Alkuperäinen kirjoittaja anzu:
Tiedän ainoastaa, että hän on onnellinen muslimi Marokossa :)
Tai ainakin sanoo olevansa....
:/

Minä en Möhkösfanttia tunne enkä osaa sanoa hänen muuttonsa motiiveista mitään, mutta sitä jaksan ihmetellä, miksi on niin vaikeaa ymmärtää, että joku voi haluta asua muuallakin kuin Suomessa ja olla uskonnoltaan muutakin kuin kristitty?! Jokainen tehköön niin kuin parhaaksi näkee, kunhan on onnellinen.
Ei sitä ole vaikea uskoa, että haluaa olla joku muu uin kristitty, mutta kun möhkösfantti oli nimenomaan tunnustava kristitty suomessa ollessaan, niin miksi olisi yhtäkkiä vaihtanut uskontoaan ja uskoaan?
MF perusti sen kristityt kerhonkin. Ikinä ei edes vihjannut epäilevänsä, että olisi väärässä uskossa ollessaan kristitty!
Mulle tuli mieleen, että poikaa piti viedä marokkoon sukulaisille näytille ja sitten ei päästetäkään takaisin. Mitä tekee äiti? Jää tietysti lapsensa luo.

näin kävi meidän sukulaisnaiselle. :/
muoks. eikä minullakaan ole tarkoituksena mikään riidanhaastaminen, kunhan tässä vaan mietiskelen.

Minä en Möhkösfanttia tunne enkä osaa sanoa hänen muuttonsa motiiveista mitään, mutta sitä jaksan ihmetellä, miksi on niin vaikeaa ymmärtää, että joku voi haluta asua muuallakin kuin Suomessa ja olla uskonnoltaan muutakin kuin kristitty?! Jokainen tehköön niin kuin parhaaksi näkee, kunhan on onnellinen.
Ei sitä ole vaikea uskoa, että haluaa olla joku muu uin kristitty, mutta kun möhkösfantti oli nimenomaan tunnustava kristitty suomessa ollessaan, niin miksi olisi yhtäkkiä vaihtanut uskontoaan ja uskoaan?
MF perusti sen kristityt kerhonkin. Ikinä ei edes vihjannut epäilevänsä, että olisi väärässä uskossa ollessaan kristitty!
Mulle tuli mieleen, että poikaa piti viedä marokkoon sukulaisille näytille ja sitten ei päästetäkään takaisin. Mitä tekee äiti? Jää tietysti lapsensa luo.

[/quote]

Arvaapa mita. Makin olin tunnustava, harras kristitty, ja halusin oiskella papiksi. Sitten aloinkin saada oikeaa tietoa islamista, ja huomasin, etta islam vastaa mun kasityksiini 100% ja vastaa mun kysymyksiini elaman tarkoituksesta jne taysin. Kaannyin siis islamiin. Elamani on ollut onnellisempaa, kuin ikina kristittyna.

Elama on ihmeellista, ja joskus muiden valinnat tuntuvat oudoilta, mutta se ei siltikaan tee niista outoja tai vaaria, oikeasti.

pitihän se arvata..
riidanhalunen ja vittuilu ketju tästä loppuen lopuks tulee.
aina syötetään toisen käden mutu tietoa 100% tietona..tai kun ollaan joku kohu kirja luettu.
Mä oon eläny sitä elämää siellä monta kuukautta.
Ja elän parhaillaan elän sitä elämää täällä.
Ykskään potaska puhe jota täällä väännetään niin ei pidä paikkansa. Ihan samanlaista se elämä on siellä kun täällä. Helpompaa ja halvempaa vain

Ottakaa nyt jäitä välillä hattuun ja viilentykää.
Möhkösfantti on muuttanut,tullut muslimiksi..that's it.

en nyt mitään yleistänyt,vastasin vaan tuohon yhteen viestiin ja aivan erillisenä kommenttina...
voisitkohan sinäkin hieman rauhoittua ja antaa itsekin hieman tilaa muiden mielipiteille???
varsinkin asiallisille sellaisille. =)
minulle on aivan sama onko möhkis kristitty tai muslimi, saa kai sitä silti kantaa huolta ilman ,että leimataan riidanhaastajaksi ja ahdasmielioseksi??

Alkuperäinen kirjoittaja Alma Puunaula:
Onpa taalla hassua sakkia. Heti, kun mainitaan sana Marokko ja muslimi, alkaa kuhina. Marokko on kaunis, maa, jossa varmasti voi viihtya hyvin, ja muslimikin voi olla onnellinen, omia aivojaan kayttava ihminen.

Mutta möhkösfantti olikin kristitty,ja sanon tämän ihan ilman kuhinoita tai kahinoita ja riidanhaastoa!

jos olisit ollut kristinuskokerhon jäsen, olisit saanut lukea hänen mietteitään jo pidemmältä aikaa, eikä muutos tullut niin pian kuin luulet, hän on sinnekin siitä kirjoittanut

Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:
Mitä se teitä hiertää missä hän on? :xmas:

No, tää plussahan on yhtä suurta pers..ups siis perhettä ja täällähän pitäis ilmottaa kaikkien tekemiset ja menemiset, et sitte voitais yhes päivitellä ja hämmästellä toisten tekemisiä. :xmas:

Ei minun mielestä Möhkösfantti ollut niin mainostetun "tunnustava kristitty". Minä olin jäsenenä kristinusko-kerhossa, ja siellä kertoi jo helmikuussa, että on löytässä totuuden Islamista. Suotakoon se hänelle.

Ehkä kristityn on helpompaa Suomessa, mutta muslimilla voikin olla parempi maassa jossa suurin osa on muslimeita.
Ei välttämättä katota niin kieroon, kuin meillä monilla suomalaisilla on tapana!

Alkuperäinen kirjoittaja Seireeni:
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:
Mitä se teitä hiertää missä hän on? :xmas:

No, tää plussahan on yhtä suurta pers..ups siis perhettä ja täällähän pitäis ilmottaa kaikkien tekemiset ja menemiset, et sitte voitais yhes päivitellä ja hämmästellä toisten tekemisiä. :xmas:
:laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Niin:
Ei minun mielestä Möhkösfantti ollut niin mainostetun "tunnustava kristitty". Minä olin jäsenenä kristinusko-kerhossa, ja siellä kertoi jo helmikuussa, että on löytässä totuuden Islamista. Suotakoon se hänelle.

Ehkä kristityn on helpompaa Suomessa, mutta muslimilla voikin olla parempi maassa jossa suurin osa on muslimeita.
Ei välttämättä katota niin kieroon, kuin meillä monilla suomalaisilla on tapana!

Ulkomailta muuttavan muslimin on varmasti helpompi elää muslimimaassa kuin yhdenkän muslimin esim suomessa (tai ulkomaalaisen näköisen, oli uskonto mikä tahansa)

Alkuperäinen kirjoittaja niinpä niin:
Alkuperäinen kirjoittaja Niin:

Ulkomailta muuttavan muslimin on varmasti helpompi elää muslimimaassa kuin yhdenkän muslimin esim suomessa (tai ulkomaalaisen näköisen, oli uskonto mikä tahansa)

No näinhän se on..

Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:

näimpä.
Jota kukaan ei ole:
-kaapannut
-ryöstänyt
-pakottanut jne..

vaan on toiminut täysissä sielun ja ruumiin voimissa muuttaessaan sinne.

että nää ikävät ihmiset vois lopettaa sen vatvomisen ja juoruilun.

se on muuttanut ja that's it. Sen takia se ei suuremmin siitä muutostaan melua pitänyt

voi herra Jumala sentään, jokuhan vain kysyi, että mihinkä möhkösfantti on joutunut :headwall: :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja hattivatti lehmilaitumella:

näimpä.
Jota kukaan ei ole:
-kaapannut
-ryöstänyt
-pakottanut jne..

se on muuttanut ja that's it. Sen takia se ei suuremmin siitä muutostaan melua pitänyt

voi herra Jumala sentään, jokuhan vain kysyi, että mihinkä möhkösfantti on joutunut :headwall: :headwall:

elä suotta hyvä immeinen päätäs hajota.
Kun tää ei ollut ap:lle se viesti eikä sinulle(joten suotta paukutat edelleen).
Vaan yleisesti.
Kun tämä ei ole suinkaan ensimmäinen kysely möhkösfantista. Ne aiemmat ovat olleet vähemmän mairittelevia ja vähemmän ystävällisiä(lue poisto luokkaa olevia).

ja ihan tosi asiaahan tuossa viestissä oli vaikkakin ei niin ystävälliseen sävyyn.
Hän on muuttanut ja sille ei voida mitään. :saint:

näimpä.
Jota kukaan ei ole:
-kaapannut
-ryöstänyt
-pakottanut jne..

elä suotta hyvä immeinen päätäs hajota.
Kun tää ei ollut ap:lle se viesti eikä sinulle(joten suotta paukutat edelleen).
Vaan yleisesti.
Kun tämä ei ole suinkaan ensimmäinen kysely möhkösfantista. Ne aiemmat ovat olleet vähemmän mairittelevia ja vähemmän ystävällisiä(lue poisto luokkaa olevia).

ja ihan tosi asiaahan tuossa viestissä oli vaikkakin ei niin ystävälliseen sävyyn.
Hän on muuttanut ja sille ei voida mitään. :saint:
sorry, mä kun en vaan tajua tätä tyyliä, että heti käydään kyklsyjän päälle, kun joku voi ihan vilpittömästi, ilman pahoja ajatuksia kysyä jotain nikkiä, että mihin on joutunut ku ei ole näkynyt, kun kyseinen nikki oli kyllä ihan tunnettu ja paljon palstaileva nikki. paukutanko vielä välsynyttä päätäni seinään, no paukutan :headwall: :headwall: :headwall: vaikka ei se ymmärrys sillä taida tulla

sorry, mä kun en vaan tajua tätä tyyliä, että heti käydään kyklsyjän päälle, kun joku voi ihan vilpittömästi, ilman pahoja ajatuksia kysyä jotain nikkiä, että mihin on joutunut ku ei ole näkynyt, kun kyseinen nikki oli kyllä ihan tunnettu ja paljon palstaileva nikki. paukutanko vielä välsynyttä päätäni seinään, no paukutan :headwall: :headwall: :headwall: vaikka ei se ymmärrys sillä taida tulla

Taisipa tassakin ketjussa tula esille vihjailut siita, etteiko kyseinen henkilo olisi vapaasta tahdostaan muuttanut, jospa lapset olisikin kaapattu, ja M.fantti pakotettu muslimiksi, kun niin harras kristitty oli. Pidemman paalle tollainen vihjailu on aika rasittavaa.

Rohkea veto Möhkösfantilta muuttaa toiseen maahan :flower: Musta ei välttis olisi lähtemään lasten kanssa miehen kotimaahan, joten arvostan kyllä tommosta "heittäytymistä".

Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:
Alkuperäinen kirjoittaja äitipeikko:
Alkuperäinen kirjoittaja Sankkuli:
Samalla hävisi myös violentse :whistle: :laugh:

kumma juttu :whistle:

Pakko myöntää että sama käynyt mielessä. :snotty:

no eikös violentse ollu 15-vuotias? vai käsitinkö väärin? vai oliko sitten möhkösfantin tytär... sorry, en oo hirveen kauaa palstaillu niin ei voi tietää parin vuoden takasia juttuja

:ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
Alkuperäinen kirjoittaja Alma Puunaula:
Onpa taalla hassua sakkia. Heti, kun mainitaan sana Marokko ja muslimi, alkaa kuhina. Marokko on kaunis, maa, jossa varmasti voi viihtya hyvin, ja muslimikin voi olla onnellinen, omia aivojaan kayttava ihminen.

Mutta möhkösfantti olikin kristitty,ja sanon tämän ihan ilman kuhinoita tai kahinoita ja riidanhaastoa!

voihan sitä kristitty olla Marokossakin :)

Mutta kun joku sanoi tietävänsä, että on onnellinen muslimi marokossa...

ihan sama mitä uskoa tunnustaa :D

Yhteistyössä