Moi taas, mulla ois teille yks kysymys taas :D

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Shamppoo mies
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Valmispohjatkin on ihan jees kunhan päälle heittää vähäsen jotain omaperäsempää kuin kinkkusuikaleita ja purkkiananasta. :D

Kovin kiinnostaisi tietää minkä ikäinen ap on? Hieman taitaa yllärikokkailu jännittää. :)

Henkien kätkemä, Totoro yms on myös varsin loistavia piirrettyjä. Ja ainakin mun makuun paljon mielenkiintoisempia kuin Itse ilkimys.
 
[QUOTE="piip";29966256]Valmispohjatkin on ihan jees kunhan päälle heittää vähäsen jotain omaperäsempää kuin kinkkusuikaleita ja purkkiananasta. :D

Kovin kiinnostaisi tietää minkä ikäinen ap on? Hieman taitaa yllärikokkailu jännittää. :)

Henkien kätkemä, Totoro yms on myös varsin loistavia piirrettyjä. Ja ainakin mun makuun paljon mielenkiintoisempia kuin Itse ilkimys.[/QUOTE]

Ei tästä ny mitään hirveitä paineita oteta, vietetään laatuaikaa kahestaan. Toikin vois olla hyvä pätkä, eip siinä mitään. Nuoria ja notkeita ollaan molemmat, tää on muuten hyvä foorumi kysellä tälläsistä jutuista.
 
mr-happy-smiley-wallpaper.jpg
 
  • Tykkää
Reactions: Jmia

Yhteistyössä