Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja eksä:Nyksä kuulostaa minusta aina siltä, että se on ihan pian ex.
Ehkäpä teilläkin?
Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:Seurailee mun palstailua mokomakin |O
Alkuperäinen kirjoittaja Jepujep:Terveisiä nyksälle, että ei kyllä kateeksi käy..
Alkuperäinen kirjoittaja ahistunut:sano sille miehelles kans et vois lakata ahdistelemasta muita yyveillä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:Alkuperäinen kirjoittaja Jepujep:Terveisiä nyksälle, että ei kyllä kateeksi käy..
Juu sääliks lähinnä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:Alkuperäinen kirjoittaja ahistunut:sano sille miehelles kans et vois lakata ahdistelemasta muita yyveillä![]()
Eikun mä olen ihan hetero ja nyksä on siis ihan oikea Nainen. Nainen kuin kymppi... :heart: :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja maissihiiri:Mites se nyksä sai selville että palstailet täällä? Kerroitko sille itse?
...kunhan mietin vaan...
Alkuperäinen kirjoittaja .:Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:Alkuperäinen kirjoittaja ahistunut:sano sille miehelles kans et vois lakata ahdistelemasta muita yyveillä![]()
Eikun mä olen ihan hetero ja nyksä on siis ihan oikea Nainen. Nainen kuin kymppi... :heart: :heart:
Niin, se oli tarkoitettukkin sun nyxälle, kun sanoit että se lukee sun viestejäs![]()
Alkuperäinen kirjoittaja isä-:n nyksälle tiedoksi!:ukkos vikittelee täällä muita naisia. ja lähettelee kuvia yv:nä...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja isä-:n nyksälle tiedoksi!:ukkos vikittelee täällä muita naisia. ja lähettelee kuvia yv:nä...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:Alkuperäinen kirjoittaja isä-:n nyksälle tiedoksi!:ukkos vikittelee täällä muita naisia. ja lähettelee kuvia yv:nä...![]()
Oikeestikko???
No paas jakoon, tännekin voi laittaa vaikka yynä tulemaan
Miten niin utelias :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:Alkuperäinen kirjoittaja isä-:n nyksälle tiedoksi!:ukkos vikittelee täällä muita naisia. ja lähettelee kuvia yv:nä...![]()
Oikeestikko???
No paas jakoon, tännekin voi laittaa vaikka yynä tulemaan
Miten niin utelias :saint:
Peppari joku yrittää nyt huijata, koska mä olen kyllä jättänyt pari syöttiä enkä silti saanut mitään. :snotty:
Eikä se voi johtua vetovoimani vähenemisestä, vaan toi taitaa olla ihan kunnollinen isä. :xmas: