Mokomakin nyksä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Isä -
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
:heart: Ihanaa kun valaiset meidän mammojen elämää palstailemalla täällä. Voisi vaikka sun petiä lämmittää jos nyksästä tulee tuo yllä veikkailtu exä :D

Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:
Seurailee mun palstailua mokomakin |O

Palstan kautta opin aikoinaan asioita vaimon sielunelämästä joita en tiennyt 10+ vuoden yhdessäelon jälkeen.. taisi toivoa että keksin lukea ne täältä :o

Onneksi hän ei jaksa seurata mun infantiilisovinismia palstalla, kun saa sitä tarpeeksi kotona.

Alkuperäinen kirjoittaja ahistunut:
sano sille miehelles kans et vois lakata ahdistelemasta muita yyveillä :(

Eikun mä olen ihan hetero ja nyksä on siis ihan oikea Nainen. Nainen kuin kymppi... :heart: :heart:

Niin, se oli tarkoitettukkin sun nyxälle, kun sanoit että se lukee sun viestejäs :o

Alkuperäinen kirjoittaja .:
Alkuperäinen kirjoittaja ahistunut:
sano sille miehelles kans et vois lakata ahdistelemasta muita yyveillä :(

Eikun mä olen ihan hetero ja nyksä on siis ihan oikea Nainen. Nainen kuin kymppi... :heart: :heart:

Niin, se oli tarkoitettukkin sun nyxälle, kun sanoit että se lukee sun viestejäs :o

:laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Alkuperäinen kirjoittaja isä-:n nyksälle tiedoksi!:
ukkos vikittelee täällä muita naisia. ja lähettelee kuvia yv:nä... :(

:o Oikeestikko???
No paas jakoon, tännekin voi laittaa vaikka yynä tulemaan
Miten niin utelias :saint:

Peppari joku yrittää nyt huijata, koska mä olen kyllä jättänyt pari syöttiä enkä silti saanut mitään. :snotty:

Eikä se voi johtua vetovoimani vähenemisestä, vaan toi taitaa olla ihan kunnollinen isä. :xmas:

minä täällä nyt. kiitos viestistäsi.

Kuinkas nyt tässä sekamelskassa ja anonymiteettien ja vihjailujen verhossa itseni teen sinulle ap tykö...sanonko vaikka että että italialaiset westernit on in....

Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Alkuperäinen kirjoittaja isä-:n nyksälle tiedoksi!:
ukkos vikittelee täällä muita naisia. ja lähettelee kuvia yv:nä... :(

:o Oikeestikko???
No paas jakoon, tännekin voi laittaa vaikka yynä tulemaan
Miten niin utelias :saint:

Peppari joku yrittää nyt huijata, koska mä olen kyllä jättänyt pari syöttiä enkä silti saanut mitään. :snotty:

Eikä se voi johtua vetovoimani vähenemisestä, vaan toi taitaa olla ihan kunnollinen isä. :xmas:

Njääh, tylsää, tai mistä sitä tietää jos kohta paukahtaa yytä
:D

Yhteistyössä