Monelta sulla on aamulla herätys?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja umbrella-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

umbrella-

Aktiivinen jäsen
01.03.2006
8 489
1
36
Eli kauanko saat nukkua tai aijot nukkua? Mä tarvitsinkin ehdottomasti ne 8 tunnin yöunet mut pahalta näyttää. Herätyskello soi klo 7 kun pitää herättää ekaluokkalainen kouluun, mut mä vaan tänne koneelle silti äsken tulin eikä millään jaksais lähteä tuonne sängyn suuntaan...

mie olen huono saamaan unen päästä kiinni vaikka olisin kuinka väsynyt, nyttenkin on pari viikkoa mennyt tosi heikoilla yö unilla kun saan itse joskus 12-2 välillä unen ja lapset herää viimeistään klo7 aamulla. Päivä unia en voi nukkua kun sitten olen pökkyrässä loppu päivän ja yöllä en saa unta ollenkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Arjaana:
Täällä vähän sama homma, että koneelle taas jämähtänyt :/ Herätä täytyy n.10 aikaan kun tyttö herää, mutta silti väsyttää yösyöttöjen takia :(

Sulla ilmeisesti siis vauva siellä kotona? Montako kertaa yössä heräillään? Meillä vauva ei öisin herää, ja nukkuis myös tuonne aamu 10, joten täytyy sanoa, että joskus harmittaa tuo esikoisen koulu (siis ihan itsekkäistä syistä) kun joka aamu aikainen nousu sen vuoksi ja kun vauva tuhistaa unta vieressä.

Yhteistyössä