S
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
käsittääkseni arkea on pyöriä pääosin motelleissa. Pölynimurit ovelta-ovelle systeemillä eivät tahdo kuulemma nykyään mennä oikein hyvin kaupaksiAlkuperäinen kirjoittaja toogamies:onhan noita kottaraisia ollut tässä elämän varrella. vain muutama jäänyt mieleen uskomattomina pakkauksina. osa ollut täysiä lahnoja, suurin osa keskinkertaisuuksia.
itsehän olen luonnollisesti "uskomaton pakkaus"!
myyntimiehen arkeahan on pyöriä suomen hotelleissa ja motelleissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kaisa.:käsittääkseni arkea on pyöriä pääosin motelleissa. Pölynimurit ovelta-ovelle systeemillä eivät tahdo kuulemma nykyään mennä oikein hyvin kaupaksiAlkuperäinen kirjoittaja toogamies:onhan noita kottaraisia ollut tässä elämän varrella. vain muutama jäänyt mieleen uskomattomina pakkauksina. osa ollut täysiä lahnoja, suurin osa keskinkertaisuuksia.
Alkuperäinen kirjoittaja toogamies:Alkuperäinen kirjoittaja Kaisa.:käsittääkseni arkea on pyöriä pääosin motelleissa. Pölynimurit ovelta-ovelle systeemillä eivät tahdo kuulemma nykyään mennä oikein hyvin kaupaksiAlkuperäinen kirjoittaja toogamies:onhan noita kottaraisia ollut tässä elämän varrella. vain muutama jäänyt mieleen uskomattomina pakkauksina. osa ollut täysiä lahnoja, suurin osa keskinkertaisuuksia.
voi kaisa, kyllä ovelta-ovelle myyvä pölynimurikauppias menestyy jos myyntitekniikka vaan on oikea!
Alkuperäinen kirjoittaja Kaisa.:Alkuperäinen kirjoittaja toogamies:Alkuperäinen kirjoittaja Kaisa.:käsittääkseni arkea on pyöriä pääosin motelleissa. Pölynimurit ovelta-ovelle systeemillä eivät tahdo kuulemma nykyään mennä oikein hyvin kaupaksiAlkuperäinen kirjoittaja toogamies:onhan noita kottaraisia ollut tässä elämän varrella. vain muutama jäänyt mieleen uskomattomina pakkauksina. osa ollut täysiä lahnoja, suurin osa keskinkertaisuuksia.
voi kaisa, kyllä ovelta-ovelle myyvä pölynimurikauppias menestyy jos myyntitekniikka vaan on oikea!
Tuo "jos" on se pointti.
Alkuperäinen kirjoittaja toogamies:Alkuperäinen kirjoittaja Kaisa.:Alkuperäinen kirjoittaja toogamies:Alkuperäinen kirjoittaja Kaisa.:käsittääkseni arkea on pyöriä pääosin motelleissa. Pölynimurit ovelta-ovelle systeemillä eivät tahdo kuulemma nykyään mennä oikein hyvin kaupaksiAlkuperäinen kirjoittaja toogamies:onhan noita kottaraisia ollut tässä elämän varrella. vain muutama jäänyt mieleen uskomattomina pakkauksina. osa ollut täysiä lahnoja, suurin osa keskinkertaisuuksia.
Tuo "jos" on se pointti.
juurikin näin! meitä myyntimiehiä ja tekniikoita on moneen lähtöön, yleensä jyvät erottuvat akanoista! mikäs on muuten sinun pölynimuritilanne? saako tulla ovesi taakse koputtelemaan?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja SiivoojaM:Täällä Kaisalle kilpailukykyinen tarjous siivoustyöstä , tarpeenvaatiessa myös ALASTONSIIVOUS mahdollista.
Alkuperäinen kirjoittaja Siivooja M:Entä tyttöjen iltojen tarjoilu- ja siivouspalvelu?
Mihinkään valtakunnallisiin ketjuihin en mene töihin, vain yksityiskeikat mahdollisia.
Alkuperäinen kirjoittaja kanssa:Alkuperäinen kirjoittaja kumppareilla:Alkuperäinen kirjoittaja viiskymppiseltä:Alkuperäinen kirjoittaja mimmi77:kiitos vastauksista, monenlaista tapausta tuntuu olevan. : )
tuota kumpparijuttua en oikein ymmärrä, mut ei kai sitä kaikkee voi ymmärtääkään...
Naisten kumpparien pohjilla on niin ihana runkata ja aina voi kuvitella siihen mieleisensä naisen, Marilynin, Pamelan, Janinan jne. Kumpparit ovat sitäpaitsi äärettömän sexikkäät. Kumpparit kiinnostavat miehiä. Siitä on osoituksena mm. leikit&fetissit-osaston kumpparijutut-sarja, joka on jatkunut jo vuosia. Nytkin siellä sivulla 13 on jo lähes 32000 lukukertaa ja lähes 500 kirjoitusta.
Minäkin olen ollut tuhansien naisten kumppareiden kanssa sillälailla jo vuodesta 1965. Kumpparit eivät märise eivätkä oikuttele.
En yhdenkään naisen, mutta naisten käyttämien kumppareiden, lähinnä mustien Kontioiden kanssa sitäkin enemmän. Monta kertaa päivässä.