Monestikko saa kieltäytyä ...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nainen -79
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nainen -79

Vieras
Miehet (ja naiset), monestikko nainen saa kieltäytyä seksistä ennenkuin lähdette ? Jos kieltää 2-3 krt saako mies jo vilkuilla muita naisia? Suhde on alle 1/2 vuotta... Mitä miehet ajattelette jos nainen antaisi seksiä joka kerta? Siis monestikko on sopivaa , ja entäs liikaa?Neuvoja pliis

Jopas.. Oletko kuullut että nainenkin saa nykyään nauttia seksistä? Ei se ole enää mitään mihin suostutaan/annetaan vaan naisella on oikeus myös nauttia, ja miksei nainen sitten haluaisi? Tietysti jos ei syystä tai toisesta juuri samaan aikaan halua seksiä kun mies niin se on enemmän kun ok, mutta jos se on jatkuvaa kannattaa kysyä itseltäsi miksi en halua? onko vika kenties siinä ettet tunne sellaista vetoa häneen tms. Mutta mitään lukua en osaa sanoa mikä on ok.. kyllä se vaan noinkin lyhyen suhteen aikana tuntuu hieman oudolta jos nainen ei halua miestään pitkään aikaan..

Nainen saa kieltäytyä niin kauan kunnes tahtoo itsekin seksiä. Silloin on nautinto suurempi, kun molemmat ovat hommassa mukana. Mies saa vilkuilla muita naisia vaikka heti pukilta noustua, mutta vain vilkuilla. Jos nainen antaisi seksiä joka kerta, uskon että vonkaamiskerrat vähenevät ennemmin tai myöhemmin.

Vanha neuvo miehille oli: Jos ei vonkaa ensimmäisillä treffeillä, on herrasmies. Jos ei vielä kolmansillakaan, on homo. Naisten kieltoihin voisi sentään suhteuttaa vähän löysempää logiikkaa.

Tuskin kuitenkaan kuukautta pidempään odottelisin muita vilkuilematta. Eihän meillä mitään suhdettakaan ilman seksiä olisi, joten miksi pitäisi uskollinenkaan olla?

Saanko kysyä Nainen -79, miksi ihmeessä kieltäydyt seksistä?? Onko joku hyvä syy? Periaatteessa naisella on tietysti lupa kieltäytyä, mutta niin on sitten miehelläkin, muista se! Se mitä en tässä ymmärrä on miksi et sitten haluaisi seksiä vaikka joka ilta? Seksihän on ihanaa! Minusta on täysin normaalia että seksiä harrastetaan joka päivä jos ollaan oltu alle 1/2 v suhteessa! Ainakin meillä harrastetaan seksiä vähintään kerran päivässä, mutta olemmekin olleet yhdessä vasta 5kk.

Jos ei seksi maistu, tulee ensimmäisenä mieleen kysymys: Tyydyttääkö seksielämänne sinua? Oletko tyytyväinen, saatko sitä mitä tarvitset ja haluat?

Meillä se menee niin, että vaikka olen joskus ihan oikeasti väsynyt tai en vain sillä tuulella, mies osaa sytyttää minut, joka kerta eikä se edes vie kauaa! Hän on niin hyvä, että ei mene kauaakaan kun jo haluan taas ihan märkänä häntä. Hän herättelee minut juttelemalla mukavia, sekä hyväillen käsin ympäri vartaloani, pepun paijailu esim. toimii todella hyvin. Tai sitten hän vaan haluaa alkaa suukottaa minua joka paikkaan, ja sanoo vielä että hän nyt haluaa tehdä sinulle hyvää, sinun ei tarvitse kulta tehdä mitään. Tai hän antaa minulle niskahartiahierontaa kertoen minulle kuinka ihana olen.. Joka kerta on väsymykseni häipynyt ja himo syttynyt taas.

Tällaista minun elämäni ennen häntä ei todellakaan ole aina ollut, minulla on ollut päänsärkyä ja väsymystä edellisissä suhteissa. Olenkin sitä mieltä että mies voi vaikuttaa todella paljon. Opetelkaa miehet sytyttämään naisenne ja nauttikaa :-)

Niin ja alkuperäiselle vielä, minusta mies ei missään tilanteessa saa alkaa vilkuilla muualle. Jos ei suhde toimi, se pitää lopettaa ennenkuin lähtee hakemaan seksiä muualta.

Nainen ei saa kieltäytyä yhtään kertaa tai ainakin minä potkaisisin sellaisen niuhottajan ulos kämpästä,silloin kun miestä panettaa niin pillua on pudottava kun manulle illallinen.

Minkä takia pitäilssi.kietäyltyä,jos rakastaa toista ihmistä??,on aivan selvää ettää seksi sujuu yhtteis,latautumisella ja yhteeiseesti?? onko teillä kumpi,määrävä, Vaiko sinä se määrävä puoliskko/puoliso vastaatko??????

Yhteistyössä