Saanko kysyä Nainen -79, miksi ihmeessä kieltäydyt seksistä?? Onko joku hyvä syy? Periaatteessa naisella on tietysti lupa kieltäytyä, mutta niin on sitten miehelläkin, muista se! Se mitä en tässä ymmärrä on miksi et sitten haluaisi seksiä vaikka joka ilta? Seksihän on ihanaa! Minusta on täysin normaalia että seksiä harrastetaan joka päivä jos ollaan oltu alle 1/2 v suhteessa! Ainakin meillä harrastetaan seksiä vähintään kerran päivässä, mutta olemmekin olleet yhdessä vasta 5kk.
Jos ei seksi maistu, tulee ensimmäisenä mieleen kysymys: Tyydyttääkö seksielämänne sinua? Oletko tyytyväinen, saatko sitä mitä tarvitset ja haluat?
Meillä se menee niin, että vaikka olen joskus ihan oikeasti väsynyt tai en vain sillä tuulella, mies osaa sytyttää minut, joka kerta eikä se edes vie kauaa! Hän on niin hyvä, että ei mene kauaakaan kun jo haluan taas ihan märkänä häntä. Hän herättelee minut juttelemalla mukavia, sekä hyväillen käsin ympäri vartaloani, pepun paijailu esim. toimii todella hyvin. Tai sitten hän vaan haluaa alkaa suukottaa minua joka paikkaan, ja sanoo vielä että hän nyt haluaa tehdä sinulle hyvää, sinun ei tarvitse kulta tehdä mitään. Tai hän antaa minulle niskahartiahierontaa kertoen minulle kuinka ihana olen.. Joka kerta on väsymykseni häipynyt ja himo syttynyt taas.
Tällaista minun elämäni ennen häntä ei todellakaan ole aina ollut, minulla on ollut päänsärkyä ja väsymystä edellisissä suhteissa. Olenkin sitä mieltä että mies voi vaikuttaa todella paljon. Opetelkaa miehet sytyttämään naisenne ja nauttikaa
Niin ja alkuperäiselle vielä, minusta mies ei missään tilanteessa saa alkaa vilkuilla muualle. Jos ei suhde toimi, se pitää lopettaa ennenkuin lähtee hakemaan seksiä muualta.