M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja liirah:Joo me mietittiin täällä ihan samaa. ei taida olla toi basic paketti..
Alkuperäinen kirjoittaja papunen:Meille tuli kotiin se kampanja lappunen, minkä pitää lähettääkin sitten sinne pampersille. Sen lapun takanahan (näitä saa myös kaupoista, vaippa hyllyiltä) on kuvat ja nimet paketeista joita kampanja koskee- siihenhän ei kuulu kuin 4 vapaa valintaista pakettia eli New Baby (1), Active Fit (3), Easy Up (4) tai Baby Dry (4)...
Itse ainakin käytän tällähetkellä tuota 3.kokoa olevaa vaipaa, eli lähetän sinne koodit active Fit sekä Baby Dry vaippa paketeista - kaippa näitä paketteja saa siis ihan vapaasti käyttää "sekaisinkin"....
Enpä nyt tiiä autoinko ketään ja puhuttiinko ees ihan samasta asiasta..
Hauskaa kesää!!
Alkuperäinen kirjoittaja Simppeli:Hitto et osaakin olla vaikeasti tulkittavaa taas! Jos meillä käytetään Baby Dry 5 (11-25kg) ni kuuluko ne sit tohon kampanjaan? ku tossa lapussa näyttää olevan vaan 1,3 ja 4.
Kävin Pampersin sivuillakin äsken mutta jotenki se sivusto tökki, ei päässy mihinkään osioon, ei edes yhteydenottoon et ois voinu niiltä suoraan kysyä asiasta.
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma:Minkä kokoisia pakkauksia ne "säästöpakkaukset" sit on mitä siinä pampersin kampanjassa pitää ostaa, että 4pkt kun ostaa, nin saa 20e takaisin?
Alkuperäinen kirjoittaja HeviäPRKLE:Niin mut mun piti kysymän että missä siinä paketissa on se EAN koodi?? :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja HeviäPRKLE:Niin mut mun piti kysymän että missä siinä paketissa on se EAN koodi?? :ashamed:
Pohjassa tai sivussa?
Alkuperäinen kirjoittaja HeviäPRKLE:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja HeviäPRKLE:Niin mut mun piti kysymän että missä siinä paketissa on se EAN koodi?? :ashamed:
Pohjassa tai sivussa?
Niinniin mutta miltä se näyttää?kun ei siinä lue missään että EAN koodi....öh..