Montako lasta sinulla on, minkä ikäisiä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja gallup :)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
5 + 2 :)
13v tyttö ja poikia 12v, 8, 2v ja 3 viikkoa.
Lisäksi bonuslapset (miehen etälapset) 15v poika ja 12v tyttö.

Lisää lapsia? Jaa-a, enpäs osaa nyt sanoa varmaksi näin pian edellisen syntymän jälkeen.
Sydän sanoo tottakai, mutta järki huutaa että ei helvetissä :D
Mies hyvin pitkälti samoilla linjoilla, aika näyttää..

Tytöt -03 ja -05, poika -08. Lisää halutaan kumpikin, mutta yksi kerrallaan:) että en tiedä koska lapsiluku on täynnä ennen kun se on täynnä. Minä 29 mies 32.

8 (9 ) lasta.

Tyttö -84
Tyttö -85
Tyttö -87
Poika -89
Poika -93
(Poika -95)
Tyttö -97
Tyttö -05
Poika -07

Lisäksi lapsenlapsia 5 ja kaksi lisää syntymässä tänä vuonna, mikäli kaikki menee hyvin.

Minä olen 46 ja mies on 29.
Lisälapset olisivat tervetulleita milloin vain, mutta aikaa minulla tulla ikä vastaan.
:)

Miksi tuo vuonna 1995 syntynyt lapsi on sulkeissa? Onko kyseessä kenties joku ei-toivottu äpärä, vammainen lapsi tai muuten vain niin huono lapsi, ettet laske häntä sinun lapseksi?

Jos sinulla ei ole lapsia, haluaisitko, koska, kuinka monta?

Ei ole lapsia, mutta haluaisin useamman lapsen. En kyllä tiedä koska, toivon kaksosia tai kolmosia, että lapsia saisi useamman yhdellä kertaa ja yhdellä raskaudella sekä pääsisi helpommin sektioon ilman, että siitä "syyllistettäisiin".

Haluaisin kaksoset mielellään samaa sukupuolta, toki erisukupuolisetkin kävisi. Ensin voisi syntyä kaksospojat ja sitten kaksostytöt tai kaksi paria kaksospoikiakin kävisi.

Kävisi myös yksittäin syntyvät lapset. Kolme lastakin olisi ihan kiva määrä. Pelkästään yhtä lasta en tietoisesti haluaisi, vähintään kaksi olisi kiva ja pienellä ikäerolla. Jos olisi useampi kuin kaksi lasta niin ikäeroakin voisi olla sitten useampi vuosi jossain välissä, ettei tulisi "peräkanasynnytyksiä" pelkästään.

Yhteistyössä