Montako seksikumppania sinulla on ollut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rohkea kysymys
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rohkea kysymys

Vieras
Entä mikä on ikäsi?
Viihdelehdistä saa lukea, että suomalaisilla miehillä on keskimäärin 28 ja naisilla 18 kumppania.

Pitäkäämme tämä ketju rehellisenä ja ilman moraalisaarnoja.

Alkuperäinen kirjoittaja huh huh:
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Oho, aikamoinen määrä :o

0 ja täytän kesällä 21v.

Eiks tän pitäny olla rehellinen ketju?

Olen täysin rehellinen. =)

Otan syvästi osaa! :(
Tajuatko mistä olet jäänyt paitsi?

Jäänyt ehkä paitsi rakkaudettomasta seksistä? Vau, kylläpä onkin niin mahtava asia, että varmaan tytsii harmittaa. Öh.

Alkuperäinen kirjoittaja muutama :
ikä 38 ja kumppaneita noin 130. Laskemisen lopetin 27 vuotiaana jolloin luku oli 60.

En ehkä pääse samoihin lukuihin, mutta laskemisen ole lopettanut samanikäisenä ja samoihin tuloksiin pääsin silloin. Nyt 39v.

30 ja olen 38-vuotias.
10 vuotta olen ollut nykyisen mieheni kanssa, joten ne 29 kpl sijoittuivat ikävuosille 18-28.

Minusta oli lähinnä viisasta "sovittaa ennen kuin ostaa". Nyt _tiedän_ että mulla on hyvä mies. Joka asiassa hyvä.

Alkuperäinen kirjoittaja huh huh:
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Oho, aikamoinen määrä :o

0 ja täytän kesällä 21v.

Eiks tän pitäny olla rehellinen ketju?

Olen täysin rehellinen. =)

Otan syvästi osaa! :(
Tajuatko mistä olet jäänyt paitsi?

Ihan turhaan, olen erittäin onnellinen ihminen ja tyytyväinen elämääni. :) Ei harmita tippaakaan, etten ole menettänyt neitsyyttäni liian nuorena ja mahd. väärälle ihmiselle. Jaksan ihan mainiosti odottaa, että rakastun ja seurustelen.

9 kpl. Ikää 21v, 3,5v seurustelua. Nuorena aloitin, sitten tuli suhde lapsen isän kanssa josta sitten erottu ja sen jälkeen vain 1 koska en kehtaisi äitinä harrastaa enää yhden illan juttua eri miesten kanssa.

nainen 25v yli 20 partneria, vain 2 seurustelusuhdetta, eka suhde 4v, tän hetkinen 4v takana , joten yhen illan juttuja oon harrastanu.

musta tuntuu et mun äijällä on ollu ihan vitusti panoja mut se ei suostu kertoon kun ei oo kuulemma tärkeetä =(

Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Pitäneeköhän tuo luku paikkaansa nimittäin miehillä on tapana liioitella seksikumppaniensa määrää kun taas naiset toimivat päinvastoin.

Mistäs siä tuollaista päättelit?

Sehän on ihan yleisesti tiedossa. On se sanontakin, että naiset jakavat seksikumppaniensa määrän kolmella, kun taas miehet kertovat sen kolmella vai miten se meni. :D

Yhteistyössä