Montako seksikumppania sinulla on ollut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rohkea kysymys
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja täh?:
No onks tääl nyt joku pariskunta chattaamassa keskenään ku noin naurattaa?

Herra isä, jos mun mies olis täällä ni sais jäädäkin neiteilemään tänne. Minun MIES on MIES, eikä mikään marjanpoimija!

no kuule elä menetä yöunias hauskanpidon takia. kyllä imperialin parempi puolisko täällä palstailee mutta se en ole mie.

No jo on aikoihin eletty, että täällä MIES sättäilee?????!!!? Mä en kuuna päivänä voisi kuvitella miestäni kaksplus-keskustelupalstalle kirjoittelemaan. Aika munatonta ja neitimäistä hommaa....

Alkuperäinen kirjoittaja WTF?:
No jo on aikoihin eletty, että täällä MIES sättäilee?????!!!? Mä en kuuna päivänä voisi kuvitella miestäni kaksplus-keskustelupalstalle kirjoittelemaan. Aika munatonta ja neitimäistä hommaa....

niin, miehillähän ei niitä lapsia ole, vain naisilla...

En uskois pystyväni sitoutumaan pitkään suhteeseen/aviolittoon jos nykyinen aviomieheni olisi ainoa seksikumppanini. Niinä harmaina arkisina päivinä kun mietin löytyykö suhteestamme vielä intohimoa alkaisin melko varmasti miettiä miltä seksi tuntuisi jonkun toisen kanssa. Nyt ei tarvitse miettiä, kun olen kokenut jo yhdenillan jutut, pelkkään fyysisyyteen perustuvan suhteen sekä seurustelusuhteen seksin ja tullut siihen tulokseen, että kyllä nykyinen on ehdottomasti paras, vaikka suhteen arki on tullut vastaan jo ajat sitten.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
En uskois pystyväni sitoutumaan pitkään suhteeseen/aviolittoon jos nykyinen aviomieheni olisi ainoa seksikumppanini. Niinä harmaina arkisina päivinä kun mietin löytyykö suhteestamme vielä intohimoa alkaisin melko varmasti miettiä miltä seksi tuntuisi jonkun toisen kanssa. Nyt ei tarvitse miettiä, kun olen kokenut jo yhdenillan jutut, pelkkään fyysisyyteen perustuvan suhteen sekä seurustelusuhteen seksin ja tullut siihen tulokseen, että kyllä nykyinen on ehdottomasti paras, vaikka suhteen arki on tullut vastaan jo ajat sitten.

:o
Kukin tavallaan.... :D

2 ja olen kohta 33v.Nykyisen miehen kanssa oltu kohta 14v yhdessä.En ymmärrä niitä jotka kykenevät harrastamaan seksiä tuntemattomien ihmisten kanssa ihan tosta vaan.Mulla oli yks kaveri aikoinaan ku raahas joka baarireissun päätteeks jonkun ukon luokseen seksiä harrastamaan ja kyllähän sillä sit kaikenlaisia vaivoja siitä tulikin kuten klamydiaa ja ainakin yks aborttikin piti tehdä:( Mut kukin tyylillään,ei vain sopeis ikinä mulle.

1-4, riippuu mikä lasketaan. Vain onnistunut, klassisen kaavan mukaan menevä coitus? Silloin 1.
Jos suuseksi, tai epäonnistunut coitus (sisään ja lerpahdus esim), niin vähemmän.

Yhteistyössä