Montako seksikumppania sinulla on ollut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rohkea kysymys
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
2 ja olen kohta 33v.Nykyisen miehen kanssa oltu kohta 14v yhdessä.En ymmärrä niitä jotka kykenevät harrastamaan seksiä tuntemattomien ihmisten kanssa ihan tosta vaan.Mulla oli yks kaveri aikoinaan ku raahas joka baarireissun päätteeks jonkun ukon luokseen seksiä harrastamaan ja kyllähän sillä sit kaikenlaisia vaivoja siitä tulikin kuten klamydiaa ja ainakin yks aborttikin piti tehdä:( Mut kukin tyylillään,ei vain sopeis ikinä mulle.

Kukin tyylillään. Ei yhdenillanjutuista välttämättä tuu tautia tai lasta, jos osaa käyttää kondomia. Itelläni on oikeestaan ollu vaan yksi huono yhen illan juttu ja sekin se takia että äijällä ei seissy ku oli niin kännissä. Muutoin ollu ihan hauskoja seikkailuja :D

Alkuperäinen kirjoittaja o:
Miehet saavat sanoa mitä tahtovat, mutta älkää IKINÄ tunnustako miehelle enempää kuin SEITSEMÄN entistä kumppania. Jos mies vaikuttaa siltä, että sillä on ollut vain yksi tyttöystävä ennen sinua, Oikea Vastaus on KOLME.
Tämän olen saanut selville ihan kokemuksen kautta. Kannattaa uskoa. (Jos sanot 28, niin mies pitää sua jakorasiana, vaikka sillä olis itsellään olllut sata. Seitsemän on "selitettävissä" kolmella seurustelulla ja parilla yhdenyönjutulla.)

Tämäkin niin riippuu miehestä. En mä menisi tunnustamaan seurustelua aloittaessani että juu oonpa muuten nussinu reilut 100 jätkää.

En edes harkitsisi seurustelemista ihmisen kanssa, jonka kanssa ei voisi asiasta puhua avoimesti.

Suomessa on yli 5 miljoonaa asukasta, joku 100 partneria on siihen nähden aika pientä.

Alkuperäinen kirjoittaja Tuhmahauva:
2 ja olen kohta 33v.Nykyisen miehen kanssa oltu kohta 14v yhdessä.En ymmärrä niitä jotka kykenevät harrastamaan seksiä tuntemattomien ihmisten kanssa ihan tosta vaan.Mulla oli yks kaveri aikoinaan ku raahas joka baarireissun päätteeks jonkun ukon luokseen seksiä harrastamaan ja kyllähän sillä sit kaikenlaisia vaivoja siitä tulikin kuten klamydiaa ja ainakin yks aborttikin piti tehdä:( Mut kukin tyylillään,ei vain sopeis ikinä mulle.

Kukin tyylillään. Ei yhdenillanjutuista välttämättä tuu tautia tai lasta, jos osaa käyttää kondomia. Itelläni on oikeestaan ollu vaan yksi huono yhen illan juttu ja sekin se takia että äijällä ei seissy ku oli niin kännissä. Muutoin ollu ihan hauskoja seikkailuja :D

Jep. Itse olen ollut baareissa tuhansia kertoja ja "raahannut kotiini miehen" sieltä ehkä muutaman kerran. Seksiä kun voi harrastaa muutoinkin, kuin baariyhdenillan juttuina.

Alkuperäinen kirjoittaja Tuhmahauva:
Alkuperäinen kirjoittaja Neiti X:
Alkuperäinen kirjoittaja tosi rakkaus odottaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Neiti X:

Hmm... Oliko se puolikas lyhytkasvuinen?

Mä arvasin et joku tarttuu tohon puolikkaaseen. :D

Ei ollut lyhytkasvuinen, ihan normaali mies.

suuseksiä tai pettingiä? se ½ siis?

Ei, vaan ensinnäkin miehellä oli isoin vehje mitä olen ikinä nähnyt, ja mulle iski paniikki että mahtuuko edes. No ei siinä mitään ehtinyt sanoa, mies tunki sisälle n. 2cm ja kortsu täytty.

Siin olin vaan et "aha" ja painuin himaan. :D

Yhteistyössä