Montako ystävää sinulla on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Monta ystävää sinulla on? Kiinnostais näin galluppia tehä että kuinka paljon muilla on ystäviä ja kuinka paljon tapaatte heitä tai muuten olette yhteyksissä?

Minulla itselläni on 3 todella tärkeää ystävää ja näistä yhden kanssa olen yhteyksissä puhelimitse tai mesen välityksellä noin kerran viikossa ja näihin kahteen todella harvoin, mutta silti ovat tärkeitä minulle ja minä toivottavasti myös heille.

Ja sitten on näitä äiti kavereita, kahden kanssa tavataankin muutama kerta vuodessa ja pihan äitejä tapaan oikeastaan joka päivä, mutta kenestäkään ei ole vielä tullut semmoista ystävää jonka kanssa tekisi muutakin.

Eli minulla ei oikeastaan ole semmoisia ystäviä joiden kannsa näkisin ja vierailisin, koska nuo tärkeimmät asuvat muualla paikkakunnalla =(

yksi,
ja tämän kanssa nähdään viikoittain ja soitellaan muutamana kertana viikossa vähintään.

ja kriisin tai asian joka täytyy jakaaa/puida täytyy soitta välittömästi

5 hyvää ystävää, 3 näistä varhaisimmilta lapsuusvuosilta asti mukana kulkeneita. Myös sisko on läheinen :) Pidetään jatkuvasti yhteyttä, soitellaan, meseillään ja nähdään säännöllisesti.

Te joilla ei ole ystäviä tai semmosia ketä tapailisitte niin mitä teette päivisin, ootteko vaan lastenne kanssa päivät toisesta toiseen ja odotatte kun mies tulee kotiin?
Niin ja pahalla en tätä kysy, itellä vähän näin tällä hetkellä.

Yksi ystävä, jonka kanssa pidetään yhteyttä sähköpostin välityksellä, pitkän matkan takia ollaan tavattu vain kerran.
Yksi hyvä kaveri, josta saattaa vielä tulla ystävä.
Yksi, jota joskus luulin ystäväkseni, olikin vain hyväksikäyttävä tuttava.
Viimeisimmän muutettua pois, mulla on vain tuttavia tässä suht´ lähellä, muttei kavereita tai ystäviä.
Yksinäistä on...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Te joilla ei ole ystäviä tai semmosia ketä tapailisitte niin mitä teette päivisin, ootteko vaan lastenne kanssa päivät toisesta toiseen ja odotatte kun mies tulee kotiin?

juuri näin ja sama viikonloppuna. en enää oikein kaipaakaan kavereita/ystäviä

3 Ystävää isolla Y:llä :heart: joihin yhteydessä lähes päivittäin ainakin tekstareilla tai puhelimitse. Kavereita sit jokunen, joiden kanssa yhteydessä harvemmin ja joille ei hirveemmin tuu omista asioistaan puhuttua.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Käyn töissä ja illat olen koneella tai lasten ja miehen kanssa ja käyn lenkillä tai kuntosalilla.
En todella edes muisat minkälaista on elämä kun on kavereita.Viimeksi on ollut kavereita siinä 17 vuotiaana, eli kymmenisen vuotta sitten.
Silloin sen huomaa, kun haluaisi mennä vaikkapa baariin, ei ole yksinkertaiseti ketään kelle soittaa, ei ketään, kenen kanssa lähteä :(.

Minä kaipaan ihan kauheesti välillä sosiaalista elämää, olis niin kiva kun olis joku kenen kans vois tavata päivisin ja käydä kylässä. Tuntuu että kohta ei osaa olla ollenkaan ihmisten lähettyvillä. Ja niin hirveeltä kuin se kuulostaakin niin mun kohokohta päivässä on kun muitakin äitejä on pihalla lasten kans. No ennen se koho kohta oli kun mies tuli kotiin, että jotain parannusta ehkä.

Ystäviä ei ole kuin kourallinen,joista 3 kanssa melkein päivittäin tekemisissä tavalla tai toisella.Kavereita,joiden kanssa tekemisissä n. kerran viikossa,on n.5 ja sit niitä kavereita joiden kanssa harvemmin löytyy n.10...
Sit on niitä ystäviä,jotka ovat myös sukulaisia samalla n.5,joiden kanssa olen tekemisissä viikoittain vähintään...

en mä osaa oikein kategorisoida, ystäviä oli ennen lasta, kavereita tällä hetkellä useita, mutta hyvin vähän näen ketään. kotona tuppaan olee ja sitten harrastuksen parissa.tällä hetkellä se riittää, myöhemmin kun lapsi on isompi voi ehkä ruveta kaipaamaan taas niitä ystäviä :|

Eipä noita ole yhtään.Muutama hyvä kaveri.Olisihan se ihanaa jos olisi oikea ystävä jonka kanssa jakaa ilot ja surut,joka oikeasti iloitsisi ja surisi kanssani.Sukulaisetkin ovat aivan eri ajatusmaailmasta kuin minä.

Yhteistyössä