MS-vaara?=(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja unbelebt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

unbelebt

Vieras
Eli olen 19-vuotias tyttö ja mulle todettiin ahdistuneisuushäiriö viime kuussa. olen lokakuusta asti saanut paniikkikohtauksia ja ravannut lääkärissä sydänfilmeissä ja verikokeissa,kaikki ok. Nyt sitten tosiaan tää ahdistuneisuushäiriö ja sen mukana on tullut sairaaloinen tarkkailu itseäni kohtaan. Herään aamuisin siihen,että ensimmäisenä mietin mikä paikka nyt on kipee ja mihin koskee ja millä tavalla. Tilanne on mennyt aivan sairaaksi. Nyt haluisin kysyä,että mistä voi johtua vasemman puolen jalan heikkous? Mulla on KAIKKI oireet vasemmalla puolella. Silmän näkö heikentynyt vasemmalta,käsi puutuu ajoittain vasemmalta,pää kipeä vasemmalta ja nyt tää jalka. Tää jalka on alkanut menemään heikommaksi nyt kun sain maanantainan cipralex 10 mg,vaikken tiedä johtuuko tämä heikkous jalasta. Pelkään kuollakseni nyt ms-tauti,jotain hermostollista sairautta tai aivokasvainta. Aika neurologille on joskus toukokuussa vasta. Voiko olla mitää mahdollisuutta,ettei olisi mitään vakavaa? kuitenkin aika erikoiset oireet. Lihaskipua on myös.

Vastatkaa joku kiitos!

Luulosairaus. Mieli on ihmeellinen asia, sillä saat itsesi vaikka pyörätuoliin vaikeuksitta, jos vaan uskot ja luulet kaikkea. Varaahan aika mielenterveystoimistoon.

Jos alkuun kerrot, kuinka tarkkailet itseäsi ja mahdollisia oireita, ei loppuosaa voi ottaa kovinkaan vakavasti...

Sitä on todella helppoa kuvitella itselleen ties ja mitä..

Kehoittaisin sinua elämään mahdollisimman normaalisti, kiinnittämättä huomioita erityisesti mihinkään mahdollisiin tai mahdottomiin oireisiin. Sinulla on lääkäri aika varattuna, siellä selviää onko jotain kyseessä oikeasti vai vain pääsi sisällä. Et voi tehdä asialle mitään tässä
hetkessä, eikä kukaan netin välityksellä voi antaa sinulle diagnoosia.

Rauhoitu ja elä normaalia 19-vuotiaan elämää. Kasvuun ja kehitykseen (jota edelleen tapahtuu) kuuluu kaikennäköistä. Älä tee kärpäsestä härkeästä!

Yhteistyössä