H
hfffg
Vieras
Aah, mun on pakko avautua tänne, en tajuu mikä muhun on mennyt! Myimme rivitalo kolmiomme ja ostimme omakotitalon, rintamamiestalon, joka oli täysin rempattu ja vaikutti heti niin upealta ja unelmalta molemmista, mutta nyt....kaupat on jo tehty ja mua ahdistaa ihan suunnattomasti, menetin jopa yöuneni, en haluakkaan muuttaa siihen taloon!! Tässä on ollut niin "helppo" asua ja kaikki käytännöllisesti yhdessä tasossa, tuolla on kaikki taas niin epäkäytännöllistä tai siis kodinhoitohuone ja pyykkien säilytystilat puuttuu, joo, ei suuri ongelma, mutta ärsyttää silti. Ja se, että ne makkarit on siellä yläkerrassa ja saa siellä ravata ja ja ja....kuulostaa tässä niin pieneltä mun murheet ja toisilla on isompiakin, mutta mun oli nyt pakko purkautua tänne, koska pelottaa, etten "sopeudu" sinne lainkaan, mies tosiaan on ihan innoissaan. Onko muilla tullut yhtäkkiä tällainen ahdistus, kuitenkin nyt aika iso hanke kyseessä...meneeköhän multa tää ohi, nyt oon lähinnä vaan kiukutellut ja etsinyt vain vikoja siitä kämpästä.....